Jimmarn Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hei, Hadde kopiert alle mobil kontaktene mine over på minnekortet siden jeg skulle oppdatere tlf. Men så en uke etterpå havnet tlf i vannet og er nå fullstendig død. Jeg lurte på om det var mulig og få de kontaktene jeg har på det minnekortet over på det nye. Det nye er Micro så er ikke bare å sette inn det gamle som er vanlig memorystick pro duo. Lenke til kommentar
laroys Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hei, Hadde kopiert alle mobil kontaktene mine over på minnekortet siden jeg skulle oppdatere tlf. Men så en uke etterpå havnet tlf i vannet og er nå fullstendig død. Jeg lurte på om det var mulig og få de kontaktene jeg har på det minnekortet over på det nye. Det nye er Micro så er ikke bare å sette inn det gamle som er vanlig memorystick pro duo. Kjøp deg en billig kortleser som tar både pro duo og micro og overfør via pcen? Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Har prøvd og kopiere alt over men det er akkuratt som ikke kontaktene kommer over :/ Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Da var alt i orden, Jeg hadde slått på vis skjulte ikoner men det hadde ikke blitt kopiert alikevel, så når jeg gikk inn i den skjulte system mappen og kopierte mappen PIM så gikk det. Da var det i orden. Endret 31. august 2008 av Jimmarn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå