cube85 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Hei er det noen bra headset/mic løsninger for Xbox 360? Evt en måte å bruke mitt eget headset og mic med et adapter som gjør at du kan ha både mic og headset koblet i? Så lurer jeg på funker orginal headset m/mic bra? er det kun stemmene til folk du hører i det headsettet? Håper på noen kan komme med noen gode tips Endret 1. september 2008 av cube85 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Du velger selv om du vil ha stemmen til folk ut av både TV-en og headsetet, eller bare ut av headsetet. Det trådløse til Microsoft fungerer fint for meg. Lenke til kommentar
cube85 Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Du velger selv om du vil ha stemmen til folk ut av både TV-en og headsetet, eller bare ut av headsetet. Det trådløse til Microsoft fungerer fint for meg. Oki høres greit ut. men liker ikke at det bare er kun på ett øre/Mono Noen som har prøvd dette? Steelseries Siberia Neckband Stereo Headset White X360/PC Endret 1. september 2008 av cube85 Lenke til kommentar
cube85 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Noen som har testet eller vet om det funker bra? Endret 6. september 2008 av cube85 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 du liker ikke at det er på ett øre?? nei, det er vel tragisk å ha både spillyd og tale på headsettet generelt om det er kun ett øre eller begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå