Torsteinen Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 noen som kunne sagt meg hvilket program jeg må bruke for å lage bin og cue filer? mener da altså: ikke nrg eller iso eller liknende, mener bin //Torsteinen Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 CdrWin eller clonecd skal vel gå. Lenke til kommentar
lazarus Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Er det ikke CdrWin som lager bin/cue ? Lazarus Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 clone cd lager vel *.img filer med en en annen filtype... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 var cdr'win ja, cloncd lager annet format, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 clone cd lager vel *.img filer med en en annen filtype... Jeg kan nå lage cue/bin med clonecd. sette en hake på "lag cue-sheeet" Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Win ISO bruker jeg, men skal du lage en .bin fil, så må du først lage en iso fil, så konvertere til Bin etterpå :smile: Mvh. Purken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå