Gå til innhold

Kjøpe forsterker/reciever. Yamaha RX-V661. Bedre enn Cambridge 640a v.2?

Anbefalte innlegg

Vil en YAMAHA RX-V661 klare Dynavoice Challenger M-65 like bra som en Cambridge 640A v.2? Er den bedre enn Cambridgen? Og hva er prisen på en helt ny YAMAHA RX-V661? (lurer på om jeg skal kjøpe brukt istedet)

Takker for svar :) Innkjøp av forsterker blir en eller annen gang til uka.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Cambridgen har noe mer power, men man må ikke undervurdere RX-V661. Jeg har hørt RX-V661 sammen med Proson reality 63MKII og resten av serien. Den kan spille tordnende høyt og med et voldsomt trykk. Her finner du ny-prisen på receiveren. Om du kan finne en brukt en, som er fornuftig priset, så er det et trygt kjøp. ;)

Lenke til kommentar

Fant en forsterker til.. Marantz PM-82, er den noe bra? Vet at det ikke er surround, men det er ikke så veldig farlig for meg om jeg kjøper det eller ikke.. Og det går sikkert og legge til en forsterker til som jeg kobler opp sammen med marantzen senere. (går det forresten? Ser på avforum at det er en som har 5 eller 6 forsterkere til samme systemet.. Link: http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Nobleman )

Burde jeg kjøpe Marantz PM-82? Fant den brukt til det jeg kan betale.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Du kan ha mange forsterkere i et anlegg, men du må ha noe til å styre alt sammen. Derfor trenger du en receiver som du kan bygge ut fra. Jeg ville gått for Yamaha-en, for å så etterhvert bygge ut med effektforsterkere på de kanalene der det trengs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...