larsen_e Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Eg har bytta harddisk i ein bærbar, men har fått problem med storleiken på den.. Eg spegla den gamle interne harddisken over på ein ekstern hd, for så å bytta ut den gamle interne hd med ein ny og større hd på 250gb. I bios fann den min nye hd, og viste storleiken på 250gb. (ca) Deretter la eg over partisjonane frå den gamle og allt fungerte flott! Problemet er at storleiken på den nye hd er lik den gamle. Altså ca 190gb er vekke. I windows forsøkte eg å bruke Partision Magic for å finne tapte partisjonar ol. og har ettepå forsøkt å formatere hd utan hell. Storleiken er og blir 60 gb. Har nokon ei løysing? : ) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kan du legge ut et bilde av diskbehandling ? Lenke til kommentar
larsen_e Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Ja, men har formatert partisjonen no, så da blir eg nøydd å prøve å leggje inn att det speglbildet eg har teke.. Prøvde nettopp hiren's bootcd for å sjå om det var nokre program der som kunne hjelpe. Det var det ikkje. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 bilde/screenshot av diskbehandling Lenke til kommentar
larsen_e Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 skjønner kva det er, men siden hd er i ein bærbar utan operativsystem og moglegheit til å starte maskina blir det vanskeleg :o) spegler over gammel windows no.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå