Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Syns egentlig alle fotballspillere hadde kledd hockey, jeg! Jeg også, i alle fall alle formel-1 kjørere. Pose Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg også, i alle fall alle formel-1 kjørere. Pose Og ikke minst alle stortingspolitikere. Tante Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Og ikke minst alle stortingspolitikere. Ja, må ikke glemme det de selvfølgelig. Blå Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ja, må ikke glemme det de selvfølgelig. Blå Skulle gjerne vært Kim Jong Un, da kunne jeg påtvinge alle andre hockey, mens jeg selv skulle hatt bollesveis. Liberalismus. Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Skulle gjerne vært Kim Jong Un, da kunne jeg påtvinge alle andre hockey, mens jeg selv skulle hatt bollesveis. Ja, hadde vært herlig det. Kunne ha skilt seg litt ut i alle fall. Ordboka.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå