Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Sjelen Livet. Haha, lo litt nå.. Endret 1. november 2013 av Larse98 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Guinness (ja, jeg vet den er irsk ) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Portugal...? Nei piri pir krydderet:) Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Rekord. (Hehe, jau ) Nei piri pir krydderet:) Da tar jeg den for Magnus!Krydder, hihihi. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Nei piri pir krydderet:) Hehe, nå lærte jeg noe nytt, det er opprinnelige afrikansk det krydderet! Men det er ganske vanlig i Portugal da... vanlig i portugisisk mat. Rekord. (Hehe, jau ) Livsfarlig Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hehe, nå lærte jeg noe nytt, det er opprinnelige afrikansk det krydderet! Men det er ganske vanlig i Portugal da... vanlig i portugisisk mat. Ser du har Cristiano Ronaldo som profilbilde, så om jeg ikke tar feil så er du fan av Portugal Magnus? Døden Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ser du har Cristiano Ronaldo som profilbilde, så om jeg ikke tar feil så er du fan av Portugal Magnus? Døden Hehe, nå er jeg ikke helt med...? Mystikk Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hehe, nå er jeg ikke helt med...? Han på bildet ditt? Er ikke det Ronaldo da, eller er jeg drita nå.. Kløe Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Han på bildet ditt? Er ikke det Ronaldo da, eller er jeg drita nå.. Kløe Haha, kanskje du skulle få deg litt søvn? Det er jo MacGyver, jo! Nypefrø Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Haha, kanskje du skulle få deg litt søvn? Det er jo MacGyver, jo! Å faen, selvfølgelig er det han. Har jo sett alle episodene nesten, sorry! Det kunne faktisk minne meg litt om Ronaldo med langt hår og smilet.. Men ja, tror jeg må det snart, stod jo opp 7 i dag og sovna 1-2 i går... :/ Nype. Endret 1. november 2013 av Larse98 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Å faen, selvfølgelig er det han. Har jo sett alle episodene nesten, sorry! Det kunne faktisk minne meg litt om Ronaldo med langt hår og smilet.. Men ja, tror jeg må det snart, stod jo opp 7 i dag og sovna 1-2 i går... :/ Nype. Hehe, tror han Ronaldo er mer moteriktig enn at han anlegger hockey! Ufyseligheter Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hehe, tror han Ronaldo er mer moteriktig enn at han anlegger hockey! Haha, hadde tatt seg ut å sett han med hockey på banen! Hadde fått en god latter da, hehe! Kvalmt Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Haha, hadde tatt seg ut å sett han med hockey på banen! Hadde fått en god latter da, hehe! Kvalmt Syns egentlig alle fotballspillere hadde kledd hockey, jeg! Hundedritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå