Gå til innhold

Hva assosierer du med ordet ****-leken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Episk

 

(Vet hva storslått betyr)

 

Klart jeg jeg gjør, og det ville vel bli småpatetisk å forklare deg det om ikke du skjønte tankegangen bak posteringen i forhold til betydningen, ville det ikke? ;)

 

Lyrisk ;))

Endret av Zenzer
Lenke til kommentar

 

 

Klart jeg jeg gjør, og det ville vel bli småpatetisk å forklare deg det om ikke du skjønte tankegangen bak posteringen i forhold til betydningen, ville det ikke?;)

Sist jeg sjekket, var det ikke et spørsmål. Jeg kan heller si at det var fakta. JEG vet hva storslått betyr.

 

Slutt med dette tullet, og følg reglene

 

Edit: dikt

Endret av EveryGameGamer
Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket, var det ikke et spørsmål. Jeg kan heller si at det var fakta. JEG vet hva storslått betyr.

 

Slutt med dette tullet, og følg reglene

 

Edit: dikt

Ingen som tuller her utenom at du pisser i buksa hver gang du ikke evner følge med, eller ser konteksten i poengene gitt..

Forsøk det uten å kommentere deg bort hele tiden, blir fordummende her..

 

 

Poet

Lenke til kommentar

Ord

 

Hva er det du sier? Jeg har ikke gjort noe galt her. Jeg har fulgt reglene og alt, mens du drar opp rare greier. La oss nå bare fortsette dette uten alt mulig tullball.

 

har ikke dratt opp noe, annet en apropo til ordet som du med ditt kontrollbehov bare måtte kommentere, og det på et vis som viser at du heller bare burde tidd stille..

Forsøk det heretter!

 

Betydninger

Lenke til kommentar

Meningsløst (disse samtalene her er veldig meningsløse)

 

Men slapp av. Det er ikke nødvendig å svare på alle påstander dere får mot dere. Les regler i førstepost. Dette er en ordlek, ikke en kjefteklubb. Det finnes PM.

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Meningsfylt

 

 

 

Men la oss være venner nå da? :p

 

Klart vi kan og bør :)

Har forresten litt vanskelig ennå for å orientere meg omkring på forumet, er fortsatt "ny", så plz svar meg direkte, ellers må jeg leite rundt som en syk:o))

 

Så til leken, svarer fra Sevs::

 

Oppgitthet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...