Zenzer Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 storslått ( Et gammelt ord som vi må huske på benytte litt småironisk på egne vegne i blandt;) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Episk (Vet hva storslått betyr) Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Episk (Vet hva storslått betyr) Klart jeg jeg gjør, og det ville vel bli småpatetisk å forklare deg det om ikke du skjønte tankegangen bak posteringen i forhold til betydningen, ville det ikke? Lyrisk ) Endret 1. april 2013 av Zenzer Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Klart jeg jeg gjør, og det ville vel bli småpatetisk å forklare deg det om ikke du skjønte tankegangen bak posteringen i forhold til betydningen, ville det ikke? Sist jeg sjekket, var det ikke et spørsmål. Jeg kan heller si at det var fakta. JEG vet hva storslått betyr. Slutt med dette tullet, og følg reglene Edit: dikt Endret 1. april 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Sist jeg sjekket, var det ikke et spørsmål. Jeg kan heller si at det var fakta. JEG vet hva storslått betyr. Slutt med dette tullet, og følg reglene Edit: dikt Ingen som tuller her utenom at du pisser i buksa hver gang du ikke evner følge med, eller ser konteksten i poengene gitt.. Forsøk det uten å kommentere deg bort hele tiden, blir fordummende her.. Poet Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ord Hva er det du sier? Jeg har ikke gjort noe galt her. Jeg har fulgt reglene og alt, mens du drar opp rare greier. La oss nå bare fortsette dette uten alt mulig tullball. Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ord Hva er det du sier? Jeg har ikke gjort noe galt her. Jeg har fulgt reglene og alt, mens du drar opp rare greier. La oss nå bare fortsette dette uten alt mulig tullball. har ikke dratt opp noe, annet en apropo til ordet som du med ditt kontrollbehov bare måtte kommentere, og det på et vis som viser at du heller bare burde tidd stille.. Forsøk det heretter! Betydninger Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Meningsfylt Jeg har ikke dratt opp noe. Jeg poengterte at jeg visste hva storslått betydde, og du kom med noen rare greier tilbake. Men la oss være venner nå da? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Meningsløst (disse samtalene her er veldig meningsløse) Men slapp av. Det er ikke nødvendig å svare på alle påstander dere får mot dere. Les regler i førstepost. Dette er en ordlek, ikke en kjefteklubb. Det finnes PM. Endret 1. april 2013 av sevs Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Meningsfylt Men la oss være venner nå da? Klart vi kan og bør Har forresten litt vanskelig ennå for å orientere meg omkring på forumet, er fortsatt "ny", så plz svar meg direkte, ellers må jeg leite rundt som en syk:o)) Så til leken, svarer fra Sevs:: Oppgitthet Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Irritert Hehe. Er ikke i topphumør akkurat nå, så det er ikke noe jeg har imot deg Det er også vanskelig når en er ny på forumet. Men etterhvert vil du nok kjenne til selveste her 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå