Leshrac Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 jeg har en AMD XP2500+ (Barton).. Thermalright SLK-900U kjøler og en 90mm zalman vifte lurte på hvilken vei viften burde stå for å få maks ut av den. Den er satt til å suge luft UT av kjøleren nå og temp er ca 35 under load nå, uten å ha klokket den (enda) takk for alle svar Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 igjen, finnes ingen fasitsvar. Det beste er rett og slett å prøve begge veiene, da finner du enkelt ut hva som er best i ditt tilfelle Lenke til kommentar
J_L Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Du har all grunn til å være fornøyd med tempraturen. Mange, inkl. meg selv har cpu tempratur på rundt 50 grader. Jeg har en mye dårligere kjøler (Iglo Silent Breez) Lenke til kommentar
Leshrac Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 takk forresten leipland, jeg sitter 5 stoler unna deg på TG cs der Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 på de fleste kjølere, med unntak av swiftech vil det lønne seg å blåse luft ned, jeg testa på min slk-900 og det var 6 graders forskjell. nå klarer jeg å presse den sub 30 grader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå