flickflack Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Heisann, nå vurderer jeg å gå til innkjøp av et annlegg siden tv'n ikke har de beste høytalerne Etter å ha lest litt rundt tror jeg at jeg går for Dynavoice Magic F6 høytalere - siden jeg får mye for pengene. Har ikke akkurat mye å rutte med og på Hi-Fi klubben sa de at forsterkeren var det viktigste. Så tar gjerne imot tips til greie forsterkere som kan kjøre fin (ikke nødvendigvis høy) lyd gjennom disse høytalerne. Mvh, Anders Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg antar det er snakk om en stereoforsterker og ikke en receiver? Cambridge Azur 340A SE greier å drive disse. Hvordan vet jeg det spør du? "Startfanet" her på forumet, som jeg kjenner, har denne komboen. Lenke til kommentar
flickflack Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Hehe, du er synsk Var stereoforsterker jeg var ute etter. Tusen takk! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Kan jo lete etter noe brukt. Hvor mye penger har du å rutte med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå