DurinVIII Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Hola, sitter her og har innstallert Heroes IV på en PC med Vista 64-bits. Har patchet opp til siste versjon, men får en fæl blåskjerm hver gang jeg prøver å åpne spillet. Det er filen cdd.dll som blir oppgitt som grunn for blåskjermen. Har prøvd all slags kompatibilitetsinnstillinger, samt prøvd å kjøre spillet som administrator, men ingenting hjelper. Noen som har noen tips? Endret 31. august 2008 av DurinVIII Lenke til kommentar
Tharzul Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Nei, det er ikke mulig å spille Heroes IV på Vista x64. På grunn av Starforce beskyttelsen i spillet tror Vista at Heroes "hacker" kernelen, og rett og slett bare kjører en blåskjerm for å hindre dette. Jeg endte opp med å installere XP i VMware bare for å spille Heroes. Det funka ihvertfall Endret 31. august 2008 av Tharzul Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hadde vært fett om noen viste om en mulighet til å kjøre det i vista. genialt spill. Lenke til kommentar
jimca2 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg spiller Heroes IV på min Vista x64 maskin da . Har ingen BSOD/crash.. kan være at du må laste ned en starforce "hack". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå