MyBigMouth Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hei, Hvilke programmer finnes dersom jeg vil generere slike framvisninger: http://www.dagbladet.no/lysbilder/BIRKEBEIN3/ Tenker ikke klin likt, men en greit program som gjør dette. Pris er ingen hindring da jeg/vi vil ha muligheten til å lage disse "grisebra".... Jon Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ta en titt på løsningene her. Der finner du nok noe som duger. Jeg er 99% sikker på at Dagbladet sin løsning er selvlaget fra grunnen av, hvertfall videoløsningen deres er det så. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Er på utkikk etter noe lignende selv, men jeg trenger noe enda enklere. Den skal laste ALLE bildene fra en mappe, og vise de midt i skjermen, og loope de. De jeg har funnet til nå må alle bildene ha lik oppløsning og får ikke plassert de i midten. Noen tips på hva jeg kan prøve ut? Edit: Fant ut at export-funksjonen til iPhoto fungerte like bra til mitt bruk Endret 12. oktober 2008 av Gakkakk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Dagbladet har her brukt Soundslides, veldig flott og enkelt program, men det koster litt dog. http://www.soundslides.com/ Lenke til kommentar
maxM Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Photoshop har jo en genial funksjon for dette! Lagrer alle bildene som skal brukest i en mappe. Så går du til Fil>Automatiser>Web-fotogalleri. du velger mappen hvor bildene ligger i Kilde. velger en målmappe. Så velger du en av temaene. under Valg rullegardinen kan du gjøre mange justeringer til hvoran det skal bli til slutt. Lenge siden jeg har gjort det men tror det er riktig slik jeg har skrevet. Endret 16. oktober 2008 av maxM Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Photoshop har jo en genial funksjon for dette! Lagrer alle bildene som skal brukest i en mappe. Så går du til Fil>Automatiser>Web-fotogalleri. du velger mappen hvor bildene ligger i Kilde. velger en målmappe. Så velger du en av temaene. under Valg rullegardinen kan du gjøre mange justeringer til hvoran det skal bli til slutt. Lenge siden jeg har gjort det men tror det er riktig slik jeg har skrevet. Men denne har ikke muligheten for lyd, panorering og det man ellers finner i fx dagbladets visning Lenke til kommentar
maxM Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Der sier du noe! Du kan jo søke litt rundt på google, finnes en del gratis ferdige mp3-spillere, slideshow o.l. der du laster ned en fla. fil og bare bytter ut innholdet. Koding og design er allerede gjort. Men da må du ha jobbet litt med flash, ikke mye, men litt Jeg brukte en gang ett eget program, som gjorde dette, var trail versonen muligens eller så var det gratis. Der tror jeg du kunne velge å legge en film inn eller bilder og vips hadde du en swf. fil ferdig med ett lekkert slideshow med kontroller og hele pakka. Som så alt for mange har trykt opp i trynet mitt, google is your friend. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 windows har et program der man lager DVD'er med bilde, videoer, lyd osv. Det heter windows dvd maker, tror jeg. Dette programmet var med min data, så jeg vet ikke hvor man får tak i det.. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Evt. kan du tilpasse bildene i photoshop, deretter legge de inn i flash. Da kan du iallefall lage en klin lik presentasjon, men det er litt arbeid da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå