huffadhemi Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Se video. Selv med bomgiringer og stanging på turtalssperren går det unna. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Gire? Imponerende tid likefullt. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Imponerende! Men hadde nok kunne tjent noen sekund ved å forbedra giringa litt.. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Raskeste gatelovlige produksjonsbil (på gatedekk) på Nürburgrings nordsløyfe er fortsatt Radical SR8 med 6 minutter og 55 sekunder. Rekorden ble satt 28. september 2005. Her er samme inboard-video av rekordrunden med og uten førerens kommentarer (Michael Vergers). Legg merke til på slutten av runden da Michael tar igjen en AMG-SL-Mercedes, hastighetsforskjellen er enorm: Med kommentar: Uten kommentar: Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Må nesten innrømme og si at det var en meeeget stygg bil... Lenke til kommentar
JimL Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Imponerende. Da klarer nesten "slæppræva" å holde følge med den nye Datsunen likevel da. Men 7 sekunder er nå litt likevel. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 7.29 er den kjappeste offisielle tiden jeg kan finne for produskjonsutgaven av datsunen. Uansett en heftig bil og styggfort runde. Tidene er uansett ikke det viktigste her men det å se gromme biler rundt 'ringen'. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Gromme biler ja...kanskje jeg skal ta meg en tur med golfen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå