Brouwer Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Vil du legge meg til på facebook trenger flere venner der. du kan legge meg til men bare hvis du ikke skal kjøpe meg eller poke meg jeg er så lei av at noen poker og poker tilbake (har ikke nettby) jeg har en gammel gubbe på facebook han skulle prøve å kjøpe noen venner men jeg kjøpte de tilbake når han, gikk offline. syntes det er teit med de som skal tulle på facebook. jeg kan godt legge deg til men jeg tror ikke jeg kjenner deg?jeg har heller ikke nettby.....jeg synes det er mange som poker også det er ikke så fett etterhvert man blir så jevlig lei at man blir poket, på facebook hvorfor lot du han gamle gubben aksepte venne forespørseln? jeg kan tenke meg at du angrer på at du godtok han nå du gjør det eller? fordi jeg hadde ikke akseptert jeg vet han hadde prøvd og kjøpe vennene mine. nå har jeg sett flere som gjør det, det er ganske vanlig men at de gjør det skjønner jeg, ikke Når jeg prøvde å kjøpe vennene mine etter at han gamle gubben hadde logget av( dette skjedde igår senest!!!) så kom han tilbake etter 15-30 minuter og kjøpe tilbake jeg ble sint å kjøpe tilbake alle men det gjorde han også... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 jeg har en gammel gubbe på facebook han skulle prøve å kjøpe noen venner men jeg kjøpte de tilbake når han, gikk offline. syntes det er teit med de som skal tulle på facebook. En skikkelig sugar-daddy med andre ord? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Facebook og Googles nye nettleser er skummle. Legger aldri mine fine natur/alt_annet bilder på facebook grunnet Eulan demms, også googles nettleser som tar rettighet på all tekst som blir skrevet via nettleseren... Konspirasjoner, konspirasjoner... Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hva med å bare fjerne hele friends for sale-applikasjonen? Eller helst hele facebookprofilen? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hva med å bare fjerne hele friends for sale-applikasjonen? Eller helst hele facebookprofilen? Støtter den siste der. Nå skal det riktignok sies at jeg opprettet en ny facebook-konto. Men da fordi det var nyttig å ha i fadderuken. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Hva med å bare fjerne hele friends for sale-applikasjonen? Eller helst hele facebookprofilen? Støtter den siste der. Nå skal det riktignok sies at jeg opprettet en ny facebook-konto. Men da fordi det var nyttig å ha i fadderuken. jeg er ikke fadder men jeg vil beholde profilen min jeg er veldig usikker på friends for sale men jeg tenker på det. Igår drømte jeg om facebook det var helt jevlig jeg tror jeg skal slutte å henge så mye på facebook men alle henger så mye der Endret 7. september 2008 av Barry Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 People like you make people like me feel smart Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Er det aldersgrense på å kjøpe venner ?? Jeg hater friends for sale, og drit generelt på facebook. Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 hva er egentlig friends for sale? er jeg til salgs på facebook? kan noen se hvor mye jeg koster fordi jeg liker ikke at folk kjøper Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Er det mulig å kjøpe folk som ikke har dette? Mange som har sagt at de har kjøpt meg.. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 kan man bli kjøpt uten å ha friends for sale (på facebook)?! det er helt sykt da tenk, Når folk kjøper folk de ikke kjenner da kan de kjøpe mange da siden det er så mange som bruker facebook hele tiden de må tjene helt vilt og få masse poeng det er dårlig gjort, mot de som prøver å bruke friends for sale vanlig Det er kanskje bedre å installere friends for sale siden man blir kjøpt uansett da kan man få litt kontroll ihvertfall (jeg har ikke kontroll enda) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er kanskje bedre å installere friends for sale siden man blir kjøpt uansett da kan man få litt kontroll ihvertfall (jeg har ikke kontroll enda) Nei. Bare trykk på "ignore application". Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 eg er ikke fadder men jeg vil beholde profilen min jeg er veldig usikker på friends for sale men jeg tenker på det.Igår drømte jeg om facebook det var helt jevlig jeg tror jeg skal slutte å henge så mye på facebook men alle henger så mye der Du må jo ikke gjøre akkurat som alle andre da.... Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Du kan umulig være 16 år. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Du kan umulig være 16 år. det pleier lærer min si også jeg skjønner ikke hvorfor jeg har fått mopedlappen for lenge siden (april) og moped det er 16 årsgrense (har ikke begynt med bil) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 det pleier lærer min si også jeg skjønner ikke hvorforjeg har fått mopedlappen for lenge siden (april) og moped det er 16 årsgrense (har ikke begynt med bil) Beste argumentasjonslogikk, ever! Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 det pleier lærer min si også jeg skjønner ikke hvorforjeg har fått mopedlappen for lenge siden (april) og moped det er 16 årsgrense (har ikke begynt med bil) Beste argumentasjonslogikk, ever! jeg skjønner ikke hva du mener... jeg er 16 snakk mer om facebook.... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Facebook,facebook,facbook alle er på facebook, hva kan jeg si om facebook, tilogmed min far har facebook. Han elsker friends for sale men kjøper bare folk han kjenner. Jeg har også Facebook.... der har jeg snakket litt om,wait for it facebook Litt of topic men så er dette off topic da. denne tråden er kanon, det virker som om vi har fått en ny saluttknall her på forum Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Noen som nevnte Facebook? Jeg kunne sverge jeg leste noen nevne Facebook. Kanskje det bare er meg som tror jeg leste noe om Facebook. Uansett kan ikke skrive mer må på Facebook og kjøpe noen venner før folk tror jeg er skikkelig gal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå