Gå til innhold

gamle gubber på facebook

Brouwer

Anbefalte innlegg

Flott at jeg aldri har vært innom Facebook. Noe så latterlig idiotisk. Sikkert mer der i den duren.

sikkert mer der i den duren? hva mener du det finnes mange bra applikasjoner på facebook finnes det kanskje et annet friends for sale aktig applikajson som er bedre, hm det hadde vært bra sånn at det var standtard at ikke andre enn venner kunne kjøpe hverandre istedet for at gubber kjøper

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flott at jeg aldri har vært innom Facebook. Noe så latterlig idiotisk. Sikkert mer der i den duren.

Må si meg glad for at jeg aldri hev meg på Facebook bølgen på skolen.

åja men hvordan vet du at det ikke var noe for deg når du ikke har brukt det, tenk hvis alle vennene dine bruker det kanskje de tror du ikke er sosial å sånn. Når du ikke skriver på fredag at du skal på fest f.e.ks alle jeg kjenner skriver det og de som ikke gjør det blir sett på som tapere!! jeg bare gjør som de andre så slipper jeg tenke på det

Lenke til kommentar

Jeg fikk Facebook-support til å terminere hele kontoen min jeg etter å ha brukt det i et halvt år. Mye av grunnen var plagsomme tilleggsprogrammer (Brukte ingen av dem, men kom jo invites til disse tilleggsprogrammene flere ganger om dagen), random afrikanske folk som prøvde å legge meg til som venn hele tiden (avskyr svindlere), og strengt tatt har jeg ikke noe behov for å ha den største "e-venneflokken". For ikke å snakke om den noe tvilsomme EULA-en til Facebook.

Nå kan jo Facebook være et fint verktøy for å dele bilder venner imellom. For all del! Men da finnes det andre tjenester som gir noenlunde samme muligheter, deriblant album2. Men disse har ikke "programfestet" at de sier seg retten til å dele eller selge dine personopplysninger når de vil. Så jaah.

Når det gjelder "gamlinger" på Facebook er jo det noe du bare må tåle. Om vennene dine ikke er smarte nok til å sette profilen til kun å vises til "friends", får de og du ha det så godt. Hvis tilleggsprogrammet tillatter kjøp og salg av brukere som ikke er i vennelisten har du ikke så mye du skulle sagt.

Lenke til kommentar

åja men hvordan vet du at det ikke var noe for deg når du ikke har brukt det, tenk hvis alle vennene dine bruker det kanskje de tror du ikke er sosial å sånn. Når du ikke skriver på fredag at du skal på fest f.e.ks alle jeg kjenner skriver det og de som ikke gjør det blir sett på som tapere!! jeg bare gjør som de andre så slipper jeg tenke på det

Treffer dem når jeg er ute og styrer, evt så ringer de hvis de lurer på noe.

Det er derimot ikke slik at man bli sett på som en taper hos oss hvis man ikke er ute hver fredag, hadde kvittet meg med vennene mine ganske så raskt da.

Lenke til kommentar

:ohmy::scared::eek:

Stakkars deg. Livet ditt må være grusomt.

Lenke til kommentar

Latterlig ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk

Jeg tok meg selv i å humre litt av den :tease:

Lenke til kommentar
Jeg tipper at årsaken til at han kjøper dem er for at du skal kjøpe dem igjen. Han tjener således penger slik at han kan kjøpe sine egne dyre venner. :p

åja!! men det kan kanskje stemme da, så han gubben hadde kjøpt tilfeldig for å tjene mer penger?? jeg synes det er litt urettferdig det friends for sale programmet det blir så useriøst når folk kjøper på den måten de burde fikse det (snarest)

Lenke til kommentar

forøvrig får jeg ingenting ut av applikasjonen det blir mest bare tull og sånn at tiden går jeg håper de oppdaterer snart (friends for sale). Hva synes dere om nye facebook layout jeg klarer ikke bruke alt ser helt rart ut jeg kunne bruke, før det gamle bedre men nå synes jeg det er vanskelig... igår prøvde jeg å bytte tilbake men det gikk runt 10 sekunder så skjedde det ingenting jeg tror det er noe som er feil..

Lenke til kommentar

Vil du legge meg til på facebook trenger flere venner der. du kan legge meg til men bare hvis du ikke skal kjøpe meg eller poke meg jeg er så lei av at noen poker og poker tilbake (har ikke nettby) :cool:

jeg har en gammel gubbe på facebook han skulle prøve å kjøpe noen venner men jeg kjøpte de tilbake når han, gikk offline. syntes det er teit med de som skal tulle på facebook.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...