Gå til innhold

gamle gubber på facebook

Brouwer

Anbefalte innlegg

jeg satt og kulan forran facebook så plutselig sa det pang. jeg bruker friends for sale applikasjonen på facebook der man kjøper venner og sånn det er dritkult. så kommer det en gammel gubbe som jeg aldri har sett før og kjøper alle folka jeg hadde kjøpt :hmm: så jeg tenker å helvette hva skjer så jeg kjøper alle tilbake... etter dette henter jeg meg en stor kopp kaffe så ser jeg at han har kjøpt alle vennene mine igjen!! hvorfor kjøper gamle gubber andre sine venner på facebook??

hva synes dere om gamle gubber på facebook som tuller sånn??

jeg tenkte det var greit å vise et screenshot av hendelsen (fra facebook)

post-158844-1220199559_thumb.jpg

Endret av Barry
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg drikker kaffe

Jeg syntes at ikke de gamle skal tulle på facebook. for hvis du har kjøpt en venn så syntes jeg at det skal være der og ingen kan kjøpe de hvis ikke du trykker på ja takk du kan kjøpe for eksempel. Jeg husker en gang da jeg skulle kjøpe en venn så hadde jeg ikke nok grunker. Det samme skulle vært med det som heter pokes. (har ikke nettby) :cool:

Lenke til kommentar
andre ting enn Facebook.

Beklager at jeg gikk ut på viddene men ble revet, med. Den som vil være vennen min på facebook kan legge meg til. Ellers syntes jeg at gubber som kjøper andre sine venner er ok hvis vennene ikke vet om det. hvis ikke er det ikke ok. spørs også litt hvor mye gryn det koster. :cool:

Lenke til kommentar
hvorfor kjøper gamle gubber andre sine venner på facebook??

post-158844-1220199559_thumb.jpg

hvorfor kjøper noen i det hele tatt venner eller andres venner? Ser ikke poenget med friends for sale-greia i det hele tatt, og kunne dermed heller ikke brydd meg mindre om hva "gamle gubber" kjøper vennene til andre for. Men brydde meg selvsagt nok til å poste dette innlegget, så det er sagt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

ååååååh herregud a lissm han jo ikke bare lissm komme å bare lissm kjøpe vennan dine lissm det e jo helt crazy! ÆÆÆÆÆÆÆÆSJ gamlinga lissm dem burde ikke ha internet lissm seriøst lissm æææææsj giiiiiiiiiiiid lissm

Lenke til kommentar
det er meningen å bare kjøpe folk man kjenner da det er ikke morsomt å kjøpe tilfeldig (folk)

Så hvorfor går det? Rapporter buggen og se hva som skjer. Foresten, drev med det der i en liten periode, det eneste som var morsomt var whine fra folk som ikke vilel at jeg skulle kjøpe venna deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...