Brouwer Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) jeg satt og kulan forran facebook så plutselig sa det pang. jeg bruker friends for sale applikasjonen på facebook der man kjøper venner og sånn det er dritkult. så kommer det en gammel gubbe som jeg aldri har sett før og kjøper alle folka jeg hadde kjøpt så jeg tenker å helvette hva skjer så jeg kjøper alle tilbake... etter dette henter jeg meg en stor kopp kaffe så ser jeg at han har kjøpt alle vennene mine igjen!! hvorfor kjøper gamle gubber andre sine venner på facebook?? hva synes dere om gamle gubber på facebook som tuller sånn?? jeg tenkte det var greit å vise et screenshot av hendelsen (fra facebook) Endret 31. august 2008 av Barry Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 jeg drikker kaffe Jeg syntes at ikke de gamle skal tulle på facebook. for hvis du har kjøpt en venn så syntes jeg at det skal være der og ingen kan kjøpe de hvis ikke du trykker på ja takk du kan kjøpe for eksempel. Jeg husker en gang da jeg skulle kjøpe en venn så hadde jeg ikke nok grunker. Det samme skulle vært med det som heter pokes. (har ikke nettby) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Den største delen av innleggene her handlet om helt andre ting enn Facebook. Vennligst hold tråden on-topic. De aktuelle innleggene er slettet. Endret 31. august 2008 av Super8 Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 andre ting enn Facebook. Beklager at jeg gikk ut på viddene men ble revet, med. Den som vil være vennen min på facebook kan legge meg til. Ellers syntes jeg at gubber som kjøper andre sine venner er ok hvis vennene ikke vet om det. hvis ikke er det ikke ok. spørs også litt hvor mye gryn det koster. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 det var ikke mye gryn. de fleste var sånn 500-10000 dollar men han kjøpte jo samme folk hele tiden da det er litt drøyt da (kjøpe flere ganger) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 hvorfor kjøper gamle gubber andre sine venner på facebook?? hvorfor kjøper noen i det hele tatt venner eller andres venner? Ser ikke poenget med friends for sale-greia i det hele tatt, og kunne dermed heller ikke brydd meg mindre om hva "gamle gubber" kjøper vennene til andre for. Men brydde meg selvsagt nok til å poste dette innlegget, så det er sagt. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ein kompis av meg driver og med dette, kjøper folk dei ikkje kjenner. Kan hende det er noko status greier, det å "eige" mest folk. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Facebook burde jo vært rapportert for menneskehandel. Status å eie mange folk, det er jo forkastelig. Endret 31. august 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Stakkar deg, kjøpte han vennene dine? *trøstepå* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 hvorfor kjøper gamle gubber andre sine venner på facebook?? Hvorfor gjør noen det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 det er morsomt å eie vennene sine da det er status å kjøpe mange men jeg tror kanskje jeg skal slutte siden gamle gubber kjøper opp vennene mine finnes det noen andre kule venne applikasjoner på facebook?? har dere noen å anbefale Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Lars. H0w 0ld r u? Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 snart 16... jeg tror friends for sale er mer populært enn man tror man blir heelt hekta Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 snart 16... jeg tror friends for sale er mer populært enn man tror man blir heelt hekta Ser ikkje kva som er så spennende med det, eg har prøvd det men det ga ikkje noko meining. Barry eg trur du må fokusere meir på rettskriving enn fjesbok tull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 ååååååh herregud a lissm han jo ikke bare lissm komme å bare lissm kjøpe vennan dine lissm det e jo helt crazy! ÆÆÆÆÆÆÆÆSJ gamlinga lissm dem burde ikke ha internet lissm seriøst lissm æææææsj giiiiiiiiiiiid lissm Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 hold kjeft fj0rt1zz boi So what om han kjøper deg egentlig? alle som har det drittet kan vel kjøpe alt dritt de vil vel? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ehm. Også lar vi barnetv overta! Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 det er meningen å bare kjøpe folk man kjenner da det er ikke morsomt å kjøpe tilfeldig (folk) Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 det er meningen å bare kjøpe folk man kjenner da det er ikke morsomt å kjøpe tilfeldig (folk) Så hvorfor går det? Rapporter buggen og se hva som skjer. Foresten, drev med det der i en liten periode, det eneste som var morsomt var whine fra folk som ikke vilel at jeg skulle kjøpe venna deres. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 det er meningen å kjøpe folk man kjenner MEN det går ann å kjøpe hvem som helst kanskje det er det som er problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå