Gjest Guest_Cola_* Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hei! Jeg trenger å vite hvilke vaksiner jeg har fått på innrykksdagen (som var HMKG innrykket 9.August 2006). Jeg har ikke fått noe vaksinasjonskort fra forsvaret. Er det noen som vet hvilke man får, eventuelt hvordan man kan finne det ut? Er helt blank her. Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Jeg var inne ett år etter deg på samme stedet, og har vaksinasjonskortet mitt enda . Jeg fikk DTP (Difteri, tetanus, kikhoste) og MMR (Meslinger, kusma og røde hunder.) på innrykksdagen, så med mindre du hadde fått noen av de kort tid i forveien av en grunn, eller hadde alergier fikk nok du det og. *Skriveleif* Endret 31. august 2008 av Roxrud Lenke til kommentar
Gjest Cola igjen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg var faktisk i samme innrykk som deg, og har vaksinasjonskortet mitt enda . Jeg fikk DT og MMR på innrykksdagen, så med mindre du hadde fått noen av de kort tid i forveien av en grunn, eller hadde alergier fikk nok du det og. Supert da! Kan ikke huske å ha fått noe vaksinasjonskort med dem, men kan jo hende jeg bare har glemt det siden det er en stund siden.. Etter litt googling virker det som om DT og MMR er samlebegreper på endel vaksiner, for to i seg selv virket ganske lite da jeg er sikker på de stakk meg seks ganger pluss hehe Takk for svaret. Vet du/dere om det er en plass jeg kan ringe for å få bekreftet hvilke jeg tok? Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det skal være mulig å få utskrevet vaksinasjonsprogram på "din lokale" helsestasjon. Da får du en utskrift over vaksiner som er tatt siden du ble født. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå