Konstantin Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har OneCall og bor i Oslo. Opplever stadig at meldinger ikke kommer frem til min mobil før mange timer etter at de ble sendt.. jeg antar dette kommer av at OneCall bruker NWN-nettet, stemmer det? I såfall bytter jeg nemlig til Telenor eller Netcom. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Problemet er at telefonen din hopper mellom NwN og Telenor/NetCom uten at nettverkene får det med seg hver gang. Da tror telefonen din at den er på nett mens nettverket ikke får det med seg. Løsningen er å låse telefonen til roamingpartneren: gå til innstillingene på telefonen din og velg nettverk manuelt, Telenor hvis du har tilgang, ellers NetCom. -s Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Funket bra, kan jeg bare ha det sånn i all fremtid? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Dersom du vel Netcom er svaret i alle fall nei, sidan One Call snart skiftar roamingpartner til Telenor. Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Siden igår kveld har jeg bare mistet dekning uten videre. Må restarte telefonen for å få dekning igjen. Kan heller ikke velge nettverksoperatør manuelt eller automatisk Har Nokia N82. Andre som har opplevd dette? Stavanger-området.. Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Det samme skjer med meg hele tiden. Dessuten går telefonen automatisk tilbake til onecall-nettverket etter en viss stund. Vurderer sterkt å bytte nå, hva med Tele2 Champion, det bruker Netcom-nettet og ser relativt billig ut, er det å anbefale? EDIT: Problemer med SMS Fredag 01.09.2008 Grunnet problemer med SMS-sentral hos vår nettleverandør vil mange av våre kunder for øyeblikket oppleve problemer med å sende og motta SMS. Det jobbes for fullt med å løse problemet. Ingen rettetid er foreløpig estimert. Endret 1. september 2008 av Konstantin Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jepp jepp.. Ringte kundeservice igår.. Skal få tilsendt nytt simkort.. Så får vi se hvordan det går.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå