Erigon Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Vurderer å kjøpe ATV for vei-kjøring. Noen som har anbefalinger for merke og modell? Holdbarhet og pris er de to viktigste faktorene, Rundt 150 til 400 cc virker fornuftig? Størrelse voksen. Hører gjerne om ATVer som holder i årevis uten å trenge reparasjon. Edit: lagt til avslutting i tittel. Endret 2. september 2008 av Erigon Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Hadde tenkt å holde meg unna kina-modeller. Håpte å finne en med diffrensial også. Hører at vridning i stiv bakaksel kan være et problem. Ser at forsvaret har Polaris. Polaris hadde en 200cc, PHOENIX 200 QUAD men kan ikke finne den i år. Honda hadde jo vært veldig aktuelle, men de har bare for offroad/traktor som jeg kan se. Kan heller ikke finne noe fra Suzuki eller Yamaha til veibruk. E-Ton Viper 150ST og Vector 250ST er selvfølgelig aktuelle. Grei pris, men ukjent merke for meg. Linhai 300 har jeg fått anbefalt , men usikker på den. Må visstnok regne med å skru en del leser jeg. Så den er ikke så veldig aktuell. kilde: http://atv.egetforum.se/forum/portal.php Sym har jeg heller ingen erfaring med, men vil ikke ha det. Kudaki vil jeg ikke ha. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Etter litt intensiv surfing har jeg kommet frem til at det stort sett bare er Polaris ATP 330 QUAD som muligens møter mine krav for øyeblikket. Med blandt annet differensial på bakaksling, som jeg har kommet frem til at er et must ved veikjøring. Men den er priset godt over det jeg kunne tenke meg å bruke, så jeg få se meg om etter annet transportmiddel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå