terjett Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hei, er det noen som kan hjelpe? Etter en reinnstall av xp får jeg bare svart skjerm. Dvs. det er ingen kommunikasjon mellom pc og skjerm ved normal/full oppløsning. Under oppstart er alt normalt helt til windows starter og oppløsningen forandrer seg. (i sikkerhetsmodus med oppløsning 800X600, fungerer skjermen som den skal) Mener alle drivere er riktig innstallert (ingen konflikter) og det fungerte da jeg innstallerte dem. Tror problemet først oppsto etter en oppdatering i windows (kanskje SP3??) Jeg har en Samsung Syncmaster 245b skjerm, Nvidia geforce 8800 GTS. Merk: alt har fungert plettfritt i ca. 1 år fram til jeg tok den oppdateringa. Kan jeg oppdatere drivere i sikkerhetsmodus? Har relativt lite peiling på pc. mvh. Terje Antonsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Du hakke valgt for høy oppløsning i forhold til hva skjermen støtter da? At du for eksempel har valgt 1900x1200 mens skjermen bare støtter 1200x800 for eksempel. Da kan det hende du får svart skjerm, Du kan jo prøve og fjerne service pack 3 og se om det fungerer da. Det kan hende du kan innstalere driverene i sikkerhets modus men har aldri prøvd selv. Test så finner du det fort ut. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå