Marbash Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har en stue som er dekket med helt vanlig furu panel, tror den er behandlet med en form for klar lakk eller liknende. Men, for øvirg så er spørsmålet mitt; Hva er lettest av å ta ned listene for å male dem separat, eller å bare male de der de hander, også evt, maskere tak og gulv? For øvrig skal det males hvitt (lister) og veggen skal være Cafe latte Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har en stue som er dekket med helt vanlig furu panel, tror den er behandlet med en form for klar lakk eller liknende. Men, for øvirg så er spørsmålet mitt; Hva er lettest av å ta ned listene for å male dem separat, eller å bare male de der de hander, også evt, maskere tak og gulv? For øvrig skal det males hvitt (lister) og veggen skal være Cafe latte Det er vel greiest å ta de pent ned, male de, og så henge de opp igjen når veggen og listene er malte. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg hadde nok latt dem henge og heller maskert dem. Hvis du tar dem ned må du jo sparkle, pusse og male spikerslagene etter at du har fått dem opp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå