heggstad Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 hei! prøver meg på et nytt bilde til reportasjen min. er det noen som vil si noe om det? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Handen fanger virkelig död og bildet er veldig kaldt. Men kunne du prövd å lage en annen bakgrunn? synes ikke den passet godt sammen med handen. Endret 31. august 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Handen fanger virkelig död og bildet er veldig kaldt. Men kunne du prövd å lage en annen bakgrunn? synes ikke den passet godt sammen med handen. takker for konstruktiv kritikk, men bildet er til en skoleoppgave der ei dame dør i elvekanten. Prøver derfor å få med det (selv om bildet er tatt i fjæra). Synes dermed sanden og vannet måtte være der. Takk igjen! keep going! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hva med en litt brunere bakgrunn? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ser vi samme bildet? Hos meg passer bakgrunnen veldig bra inn, den er mørk og dyster.. Noe man "forventer" i et slikt bilde. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Bakgrunnen var ved fyrste augekast ikkje passande, men når eg såg kva det var, gav det meir meining. Ville framleis highlighta sanden, og ikkje minst vatnet ein smule. Armen er såpass dominant at eg tviler på det ville vorte feil. Armen var forresten fantastisk! Komposisjonen(?) var og litt rar. Litt stram på ein måte. (Mitt fyrste forsøk på konstruktiv biletekritikk, gjer meg mens leiken er god.) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ser vi samme bildet? Hos meg passer bakgrunnen veldig bra inn, den er mørk og dyster.. Noe man "forventer" i et slikt bilde. Haha! nei! Sitter på en annen pc og nå ser jeg bakgrunden mye bedre, på andre skjermen såg det ut som et univers med litt prikker som stjerner osv! Trekker tilbake alt! Kjempe bra bilde. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Litt blåmerker, sår eller blod på armen hadde passet inn siden det skal være en død dame. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 takker igjen for fine tilbakemeldinger. Visste egentlig at det ville bli diskusjon om bakgrunnen, men prøvde meg likevel Men kan godt komme med en versjon senere med higlighta bakgrunn, selv om jeg dempet det i redigeringa, Mephistopheles (måtte faktisk kopiere inn navnet ditt, det var for vanskelig). Men det senere. Ser etter mer kritikk! Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg syntes dette var et veldig bra bilde, og jeg syntes bakgrunnen skal være akkurat slik den er. Knalltøft! Litt blåmerker, sår eller blod på armen hadde passet inn siden det skal være en død dame. Nei! Det er jeg veldig uenig med. Oppgaven var død - ikke masakrert. Og jeg syntes det er subtilt og flott gjort slik det er. Blåmerker og blod vil bare virke klisjeaktig og ødelegge bildet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Var skeptisk før jeg åpnet tråden ... !? Men likte bildet spontant. Helheten var rett og slett "ekkel" En av de beste illustrasjoner jeg har sett på en stund. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Knallbra. Flott lys og fine farger som passer perfekt til temaet. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg synes du har løst oppgaven meget godt. Jeg tror kanskje jeg også ville lysnet litt på bakgrunnen, fått den _litt_ tydeligere, fortrinnsvis uten å røre hånden nevneverdig. Dessuten tror jeg kanskje at jeg ville valgt en lett rotert utgave, ca 10-15° med klokken. Men selv uten justeringer, svært godt :-) Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg synes du har løst oppgaven meget godt. Jeg tror kanskje jeg også ville lysnet litt på bakgrunnen, fått den _litt_ tydeligere, fortrinnsvis uten å røre hånden nevneverdig. Dessuten tror jeg kanskje at jeg ville valgt en lett rotert utgave, ca 10-15° med klokken. Men selv uten justeringer, svært godt :-) Rotering var ordet eg leita etter, i mitt tidligare innlegg. Lenke til kommentar
Philo Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) For Pony! *host* Kult bilde, men på min jobbskjerm i allefall blir bakgrunnen så mørk at jeg aldri så det var vann der engang før det ble nevnt i tråden. Endret 2. september 2008 av Philo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå