_mgr_ Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg satt og spilte Team Fortress, og gjett hva som kom opp! REKLAME!!! Hadde ikke jeg vært i Windows, hadde ikke dette skjedd, men når det skjer er det frustrenende at noen bestandig MÅ være hestkuk. I dette tilfellet et selskap som forstørrer kuken din... Dette er reklamen jeg fikk opp Lenke til kommentar
bkak Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Det er windows messenger, søk på forumet, det står hvordan den fjernes. "Net send" som den også kalles. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Folk som reklamerer uhemmet over nettet burde bli satt tvangstrøye på.... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 kjør spybot search and destroy du har adware Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 den messengeren kan faktisk brukes til og ta kontroll over maskina di også.. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 tror ikke det er spy ware eller noe lignende.. Anyway slå av net sender ved å skrive net stop messenger i cmd Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 er nok det, fikk noe opp når gjek startet opp ie med www.dilber.com, da kom det reklame over hele skjermen, etter å ha kjør programmet fjernet jeg 7-8 spy og adwares Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Gå inn til control panel : administrative tools : services så finner du "messenger" høyreklikk på denne servicen og sett startup type til disabled. Da vil ikke messenger starte neste gang windows starter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå