-Perry- Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Da har jeg vært i vemorkjuvet og hoppet i strikk og det er norges høyeste,84m! her er et par bilder Endret 31. august 2008 av Black Panther Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Noe av det jeg skal gjøre før jeg dør Går ut ifra at du kjente adrenalinet ganske så godt? ^^ Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Noe av det jeg skal gjøre før jeg dør Går ut ifra at du kjente adrenalinet ganske så godt? ^^ egentlig ikke,var mer en sånn helt stille følelse av at alt går stille,kilte faktisk ikke i magen men fy f'''n det var verdt hvert øre. kosta 590kr.Mamma hoppet også BTW! Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Haha, det ble vel litt skriking fra den leiren?! Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Haha, det ble vel litt skriking fra den leiren?! Hehe,ja. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 nice! hadde også planer om å hoppe i strikk helt til jeg så en slik sammensatt video av folk som gikk i bakken Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Verdens høyeste (216m): BLOUKRANS BRIDGE Jeg var der tidligere i år. Hoppet IKKE.... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Dritkult. Har lyst å prøve det. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Verdens høyeste (216m):BLOUKRANS BRIDGE Jeg var der tidligere i år. Hoppet IKKE.... hehe,matte jo hoppa da,rekker og pisse og drite på deg føpr du er nede lissom. Neida,men ser utrolig fett ut og hoppe derifra! ... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hvor i Norge er dette hen? Veldig lyst å prøve det. Prisen var 590,- for et hopp? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Tøft gjort. Jeg kommer aldri til å gjøre det der... Stoler ikke nok på meg selv eller strikket. Ville heller aldri hoppet i fallskjerm. For å si det sånn så vil jeg aldri gjøre noe der jeg ikke har helt kontroll over utfallet. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Verdens høyeste (216m):BLOUKRANS BRIDGE Jeg var der tidligere i år. Hoppet IKKE.... Brodern min hoppet. Han sa det var mest ubehagelig når man ble sprettet opp igjen. Hvorfor hoppet ikke du btw? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Verdens høyeste (216m):BLOUKRANS BRIDGE Jeg var der tidligere i år. Hoppet IKKE.... Brodern min hoppet. Han sa det var mest ubehagelig når man ble sprettet opp igjen. Hvorfor hoppet ikke du btw? Han torte vel ikke. Tror ikke jeg heller hadde tort det. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Se filmen hos Youtube hvor stor er sjansen for at det skjer?Ødelegger kanskje litt for andre og komme med slike inlegg? Saklig gjort ... Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Hvor i Norge er dette hen? Veldig lyst å prøve det. Prisen var 590,- for et hopp? Det er i Rjukan,du har sikkert hørt historien om de som sprengte tungtvannsfabrikken eller sett filmen Helter i Telemark, vertfall der er det en bro som går over til tungtvannsfabrikken som idag er et museum som er vert og få med seg,og på den broa hopper man. 590,- for et hopp ja. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Du er ikke tøff før du har hoppa 100 meter i kjetting Endret 2. september 2008 av Andie93 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ja vel. Det kan jeg gjøre. Hvis jeg hopper slik at kjettingen er i 90 graders vinkel... Så det blir et pendel-hopp. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Ja vel. Det kan jeg gjøre.Hvis jeg hopper slik at kjettingen er i 90 graders vinkel... Så det blir et pendel-hopp. hehe,en jeg kjenner har gjort det,såkalt pendelhopp.åssen går det med "dansen" din på matbutikken? Lenke til kommentar
HFL Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 har 2 hopp derifra på samvittigheten, det er helt rått=D Video av siste hoppet: Video fra første hoppet, litt mindre stilfullt.. Men på nyåret skal jeg til bali å hoppe i strikk MED bmx-sykkel, wohoo:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå