Gå til innhold

Nytt FPS til meg?


Anbefalte innlegg

Det er krise. Jeg har ingenting å spille! Har spilt igjennom Max Payne 2 for tredje gang, Bioshock har jeg runna, HL2 står i hylla og støver. Crysis ble solgt til en kompis etter et par gjennomspillinger, og COD4 ble rett og slett sletta. Samme gjelder alle Hitman spillene og alle Splinter Cell spillene.

 

Nå har jeg lyst på et nytt spill! Jeg laster ned Boiling Point nå, for det har jeg hørt er bra. Har dere noen forslag til nye spill jeg kan spille igjennom? Foretrekker helt klart en utfordrende og spennende/variert enspiller del foran flerspiller. COD4 SP, Max Payne(en og to) og HL er yndlingsspillene. Når Far Cry 2 kommer skal jeg game det, men hva skal jeg spille i mellomtiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg 9 spill i "handlekurven", og de første blir ferdig "kjøpt" i kveld. Da kan jeg glede meg til å komme hjem etter skolen i morra og kose meg med hardcore gaming!

 

Tar forøvrig backup på den forrige maskina mi, og skal kopiere 190GB over på en ekstern disk(2,5" 5400RPM). Må innrømme at det blir skikkelig morsomt å vente i tre timer på det, for så å vente i tre timer til på å legge det tilbake på den nye maskina :(

 

Da får jeg et par spill til da. Og noen nye filmer etc(bl.a. the punisher i 1080p :D)

Lenke til kommentar

Du behøver ikke drive å dekke over at du er pirat da mann, her er det ingen som kan/kommer til å gjøre noe med det heller. Er naturligvis ikke bra for industrien, men det er et valg du foretar selv. uTorrent kan i mange tilfeller føles som den "beste" og "enkleste" løsningen.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
Du behøver ikke drive å dekke over at du er pirat da mann, her er det ingen som kan/kommer til å gjøre noe med det heller. Er naturligvis ikke bra for industrien, men det er et valg du foretar selv. uTorrent kan i mange tilfeller føles som den "beste" og "enkleste" løsningen.

 

 

 

jo? trådene blir jo stengt om det er snakk om piratkopiering?  :hmm:

Lenke til kommentar

Gode forslag alle sammen :)

 

På lista er nå

-GRAW2

-Frontlines: Fuel Of War

-Stranglehold

-Serious Sam - First & Second encounter

-F.E.A.R

-Brothers In Arms Road To Hill 30

-Men of Valor Vietnam

-S.T.A.L.K.E.R

-Prey

-Brothers in Arms

-Brothers in Arms Earned in blood

-Boiling Point The Road To Hell

-MOH Allied Assault

 

Noe jeg mangler?

Lenke til kommentar
Ser bra ut så langt, det er ganske mange spill, du har mye å kose deg med og det kommer til å ta en god stund før du er ferdig med det der. :)

 

ville hatt Team fortress 2 i lista, sjølv om det er multiplayer only. Artig spel..!

 

Stalker bør du starte på, snart ein expansion og.

 

Skjønt at det er urealistisk å kjøpe alle i den lista, synest eg at du i alle fall burde kjøpt dei titlane som er av høg kvalitet, slik du er med på å holde PC plattforma i live. Mange av dei nemnte titlane vil du få for ein billeg penge.

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar
Gode forslag alle sammen :)

 

På lista er nå

-GRAW2

-Frontlines: Fuel Of War

-Stranglehold

-Serious Sam - First & Second encounter

-F.E.A.R

-Brothers In Arms Road To Hill 30

-Men of Valor Vietnam

-S.T.A.L.K.E.R

-Prey

-Brothers in Arms

-Brothers in Arms Earned in blood

-Boiling Point The Road To Hell

-MOH Allied Assault

 

Noe jeg mangler?

Ja:

http://www.gamespot.com/pc/action/medalofh...=result;title;0

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...