Trikker'n Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Får max 1400 Mbit/sek... selv om tilkoblingen på den bærbare pc'en viser 54mbps...kjører trådløst så klart. Er slik selv om jeg skrur av brann muren. Har 4000mbit/sek linje Hvorfor? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Får max 1400 Mbit/sek... selv om tilkoblingen på den bærbare pc'en viser 54mbps...kjører trådløst så klart. Er slik selv om jeg skrur av brann muren. Har 4000mbit/sek linje Hvorfor? ruteren kanskje,prøcd å restarte,oppdatere firmware evt med en annen ruter. Signalet har også noe å si,hvor godt signal har du? Lenke til kommentar
Trikker'n Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Får max 1400 Mbit/sek... selv om tilkoblingen på den bærbare pc'en viser 54mbps...kjører trådløst så klart. Er slik selv om jeg skrur av brann muren. Har 4000mbit/sek linje Hvorfor? ruteren kanskje,prøcd å restarte,oppdatere firmware evt med en annen ruter. Signalet har også noe å si,hvor godt signal har du? er slik sel med 54mbps og utmerket singnal styrke... har en annen pc som jeg måler full linje speed på... ca 4000mbit/s ..også trådløs... kan vel ikke være noe annet en pc'en da eller? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 oppdatert driverne på nettverkskortet? Prøvd en annen tilkobling? Hva har du i ping på www.vg.no? start->kjør-> "ping www.vg.no" Lenke til kommentar
maheath Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Vista eller XP? Hvis XP så kan du se på http://www.tptest.se - det er en fil du kan kjøre for å optimalisere TCP-IP parametrene dine. Sjekk her først forresten: http://www.speedguide.net/analyzer.php På Vista går alt sånt automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå