Abnorm Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Noen som bruker en IMac til musikk? Er litt usikker på om denne er i stand til å takle oppgavene og har lenge tenkt at MacPro er veien å gå. Men desverre er MacPro sinnsyk dyr og er egentlig ikke noe tema. Så spørsmålet blir egentlig: Imac eller beholde den PC'n jeg har. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Alle maskinene har prosessorkraft som er godt brukelige for produksjon av musikk. iMac er intet unntak. Jeg kan produsere musikk uten problemer på min Macbook Pro, som har dårligere spesifikasjoner enn dagens iMac modeller. Om du virkelig vil være sikker på at det kan dra kan du vel holde ut til Januar nå Intel lanserer sine Quadcore prosessorer for bærbare maskiner som vil gjøre at nye iMac modeller er inne synsvidde. Hold i det minste av til lanseringene som kommer i September. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Kommer det nye IMac i september og hva vil forskjellen på disse være kontra dem i dag. Hadde jeg kjøpt en IMac i dag hadde det blitt denne: IMac 3,06GHz, 4GBram, 500GB harddisk, NVIDIA GeForce 8800 GS Pris: 17490,- Så om den kommer en ny IMac, hva vil jeg da få for den samme prisen? Har egentlig lyst på 2stk. skjermer, men det er ikke mulig med en IMac? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Ingen vet hva som kommer i September, så vent og se. Du kan koble til en annen skjerm til en iMac, les spesifikasjonene plz. Endret 31. august 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Hvor lenge har de IMac'ene som er i dag vært på markedet? Tenkte bare hva sansynligheten var for at det kom en ny IMac. IMac 30" med 3,2GHz og 4GB minne hadde vært topp. Endret 31. august 2008 av frecjoha Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Siste oppdatering i April. Buyer's Guide. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Noe nytt ang september? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Det ble bare lansert nye iPoder... Det er litt vanskelig å si om en iMac er bra nok til musikk når du ikke sier hva som er "musikk".. Er det musikkproduksjon på hobbybasis, er det en maskin som kan brukes i studio, eller hva? Men det skal nevnes at en iMac har mer enn god nok ytelse til å kjøre Logic Pro, Pro Tools eller hva du nå måtte produsere musikken din i.. Du trenger ikke en Mac Pro med mindre du skal gjøre opptak på en god del spor, og kanskje sende en del spor i retur, men dette er jo ikke akkurat det vanligste innen musikkproduksjon Ang. to skjermer-spørsmålet ditt... Du har jo en skjerm i iMacen allerede, men du kan koble til en til via mini-DVI-porten bak på maskinen, og da vil du jo få to skjermer.. Endret 9. september 2008 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå