ZoDz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Okey. Er utrolig usikker på dette bilde. Vet ikke helt hva jeg synes om det. Men det heller vell litt mot "noe jeg liker" siden. Endret 31. august 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Fint bilde det der Men hadde det vært opp til meg hadde jeg kun brukt det bildet til venstre alene. Og fått med litt mere av hunden. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Jeg synes det ble så kjedelig alene. Er derfor jeg satte dem sammen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg synes det ble så kjedelig alene. Er derfor jeg satte dem sammen. Jeg synes at når man setter sammen bilder, så bør det være tre stk. og da gjerne litt luft i mellom. Disse to med et eller annet i mellom kunne bli tøft. Tom Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Disse synes jeg faktisk var dønn kjedelige. Grei fokus og skarphet. Men for mørke, og ga absolutt ingenting. Du har tatt bedre bilder ZoDz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå