Supah-Mouse Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Jeg kjøpte PS3 40 GB i våres sammen med FIFA08. Har etterhvert fått meg en ekstra kontroll pluss GTAIV og Soul Calibur IV. Har funnet at jeg egentlig aldri bruker den, og kommer heller ikke til å begynne med det i stor grad heller, så i stedet for å la den stå og samle støv har jeg bestemt meg for å selge den. Nå lurer jeg bare på hva jeg kan forlange for en pent brukt PS3 40 GB m. to kontroller + lader, FIFA08, GTA IV og Soul Calibur 4? 3000-3500 kr? Endret 14. september 2008 av Supah-Mouse Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Er ikke lov med kjøp og salg her, til dette bruker du bruktmarked.no eller noen andre sider. Vedr. prisen vil jeg sjekke hva andre PS3 går for. Du har: www.bruktmarked.no www.finn.no www.qxl.no osv. Lenke til kommentar
Supah-Mouse Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Forum > Forbruker > Hjelp til kjøp og salg: På utkikk etter noe nytt, eller lurer på hvilken pris du bør forlange på noe du har til salgs > Spill og spillutstyr > Konsoll > Sony. Det virket logisk nok, men jeg skal selvfølgelig fjerne den, admin har alltid rett Trodde jeg gjorde det riktig Endret 31. august 2008 av Supah-Mouse Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Golden les posten hans du. Han spør om hvor mye han kan forlange for en PS3. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Nå er ikke jeg admin da Lurer du på hva du skal ta for et produkt er det jo selvfølgelig lov, men da må du jo selvfølgelig legge tråden i det forumet som du selv linker til over, og ikke i Sony forumet Tenkte jeg bare skulle spare deg for bryet med å lage enda en tråd EDIT: 2mmy91, nå har han jo endret tråden sin, i stad spurte han om noen var interessert Endret 31. august 2008 av g0lden Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Er det ikkje lov å spørje om prisantydning på sitt eige utstyr? Har alltid vore av den oppfatning at det er lov eg =o Lenke til kommentar
Supah-Mouse Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Lette meg frem i underfora som dukket opp, skal dette egentlig postes direkte på kjøp og salg da? I såfall kan admin vennligst flytte den? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvilken kontroll har du? Sixaxis eller dual shock 3? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Selv ville jeg ikke gitt mere enn max 3000,- hvis du har kvittering og slikt på kjøpt, varen er brukt, spilla er ikke så ettertraktet heller. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvilken kontroll har du?Sixaxis eller dual shock 3? Konsollen vart kjøpt i vår, så eg tviler på at det er dual shock 3 som følgjer med Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hvilken kontroll har du?Sixaxis eller dual shock 3? Konsollen vart kjøpt i vår, så eg tviler på at det er dual shock 3 som følgjer med Han har to kontroller, kanskje den ene er dualshock 3? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ja, er berre i tvil eg Lenke til kommentar
Supah-Mouse Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Er sixaxis begge to, PS3 er kjøpt fra el-price.no. Har kviteringen min lagret i deres database og på min egen mail, er bare å printe ut. Endret 2. september 2008 av Supah-Mouse Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tipper du kan få rundt 3500,- for den. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Tipper du kan få rundt 3500,- for den. 3500 får du iallfall. Kanskje litt mer vis du er heldig. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nja.. Tviler egentlig på 3500 ettersom det har kommet en 80gb versjon til 4000,- Men det spørs litt på antall spill og hvilke spill det er. Jeg ville iallefall ikke kjøpt en brukt ps3 (40gb) + noen spill og kontroller for den prisen når du kan få en helt ny (80gb) til 500,- ekstra. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nja.. Tviler egentlig på 3500 ettersom det har kommet en 80gb versjon til 4000,-Men det spørs litt på antall spill og hvilke spill det er. Jeg ville iallefall ikke kjøpt en brukt ps3 (40gb) + noen spill og kontroller for den prisen når du kan få en helt ny (80gb) til 500,- ekstra. han har tre gode spill. 2 av dem helt nye. lader. mange bryr seg ikke om ekstra plass på hdd. jeg ville si at 3500 er veldig realistisk. Lenke til kommentar
Supah-Mouse Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Solgt! Jeg la ut annonsen søndag kveld 7/9. Annonsen ble ikke godkjent og lagt ut på finn.no før morgenen dagen etter. Når jeg kom hjem fra skolen hadde jeg fått 31 (!) mail og 10 meldinger fra forskjellige mennesker. Samme kveld kom en fra Oslo og hentet den mot 3500 kr. Veldig fornøyd, hadde ikke forventet en så eksplosiv tilbakemelding Endret 14. september 2008 av Supah-Mouse Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Solgt! Jeg la ut annonsen søndag kveld 7/9. Annonsen ble ikke godkjent og lagt ut på finn.no før morgenen dagen etter. Når jeg kom hjem fra skolen hadde jeg fått 31 (!) mail og 10 meldinger fra forskjellige mennesker. Samme kveld kom en fra Oslo og hentet den mot 3500 kr. Veldig fornøyd, hadde ikke forventet en så eksplosiv tilbakemelding ja der kan du se. har bare positivt å si om finn.no jeg også. grattis Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Har vært stor etterspørsel etter PS3 i det siste. Begynner vel å komme inn på lager igjen rundt om kring nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå