Gå til innhold

Skal selge PS3 - hva kan jeg kreve?

Supah-Mouse

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte PS3 40 GB i våres sammen med FIFA08. Har etterhvert fått meg en ekstra kontroll pluss GTAIV og Soul Calibur IV. Har funnet at jeg egentlig aldri bruker den, og kommer heller ikke til å begynne med det i stor grad heller, så i stedet for å la den stå og samle støv har jeg bestemt meg for å selge den. Nå lurer jeg bare på hva jeg kan forlange for en pent brukt PS3 40 GB m. to kontroller + lader, FIFA08, GTA IV og Soul Calibur 4? 3000-3500 kr?

Endret av Supah-Mouse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forum > Forbruker > Hjelp til kjøp og salg: På utkikk etter noe nytt, eller lurer på hvilken pris du bør forlange på noe du har til salgs > Spill og spillutstyr > Konsoll > Sony. Det virket logisk nok, men jeg skal selvfølgelig fjerne den, admin har alltid rett :) Trodde jeg gjorde det riktig :no:

Endret av Supah-Mouse
Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg admin da :)

Lurer du på hva du skal ta for et produkt er det jo selvfølgelig lov, men da må du jo selvfølgelig legge tråden i det forumet som du selv linker til over, og ikke i Sony forumet :)

Tenkte jeg bare skulle spare deg for bryet med å lage enda en tråd ;)

EDIT:

2mmy91, nå har han jo endret tråden sin, i stad spurte han om noen var interessert :)

Endret av g0lden
Lenke til kommentar

Nja.. Tviler egentlig på 3500 ettersom det har kommet en 80gb versjon til 4000,-

Men det spørs litt på antall spill og hvilke spill det er. Jeg ville iallefall ikke kjøpt en brukt ps3 (40gb) + noen spill og kontroller for den prisen når du kan få en helt ny (80gb) til 500,- ekstra.

Lenke til kommentar
Nja.. Tviler egentlig på 3500 ettersom det har kommet en 80gb versjon til 4000,-

Men det spørs litt på antall spill og hvilke spill det er. Jeg ville iallefall ikke kjøpt en brukt ps3 (40gb) + noen spill og kontroller for den prisen når du kan få en helt ny (80gb) til 500,- ekstra.

han har tre gode spill. 2 av dem helt nye. lader. mange bryr seg ikke om ekstra plass på hdd. jeg ville si at 3500 er veldig realistisk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Solgt! Jeg la ut annonsen søndag kveld 7/9. Annonsen ble ikke godkjent og lagt ut på finn.no før morgenen dagen etter. Når jeg kom hjem fra skolen hadde jeg fått 31 (!) mail og 10 meldinger fra forskjellige mennesker. Samme kveld kom en fra Oslo og hentet den mot 3500 kr. Veldig fornøyd, hadde ikke forventet en så eksplosiv tilbakemelding :D

Endret av Supah-Mouse
Lenke til kommentar
Solgt! Jeg la ut annonsen søndag kveld 7/9. Annonsen ble ikke godkjent og lagt ut på finn.no før morgenen dagen etter. Når jeg kom hjem fra skolen hadde jeg fått 31 (!) mail og 10 meldinger fra forskjellige mennesker. Samme kveld kom en fra Oslo og hentet den mot 3500 kr. Veldig fornøyd, hadde ikke forventet en så eksplosiv tilbakemelding :D

ja der kan du se. har bare positivt å si om finn.no jeg også. grattis

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...