mcgroven Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Engelske Introversion snakker om nestenkonkursen, slemme utgivere og Xbox Live. Les mer Lenke til kommentar
Epp Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Introversion lager spille med gameplay! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jepp, de har et fint preg på spillene sine. Passer også siden jeg boikotter CD/DVD der jeg kan, dvs kun Steam og sånt som gjelder. Syntes ikke Defcon eller Darwinia var godt nok til at jeg vil kjøpe de, men jeg laster ned demoene igjen nå. Spennende spill. Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Darwania har eg hatt det mykje moro med, gleder meg til Multiwina på Xbox360! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Artig med slike invetvjuer en gang i blandt Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Tar utgivere faktisk åtti prosent av kaka? Er det noen som vet hvor mye Valve (gjennom Steam) tar? Lenke til kommentar
tåa Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Vet ikke hva de tar for å distribuere andre sine spill, men ifølge Yahtzee (som besøkte dem i fjor) får de inn nær 100 % fra sine egne. Ikke rart de gjør det så bra. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Tar utgivere faktisk åtti prosent av kaka? Er det noen som vet hvor mye Valve (gjennom Steam) tar? selve steam tar vell i utganspunktet noe rundt det samme som en vanlig butikk ville ha tatt. Mens utgivere tar større deler. Så for Valve er det en veldig viktig vinn,vinn sitvasjon å være utgiver og samtidig selge spillet i deres nettbutikk... Samt er dollarkursen lav. Noe som gir utgivere fra andre steder enn USA mindre å rutte med for hvert spill som selges i dollar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg