nukleuz Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Er det noen som vet om det går ann å fikse bios på en eller annen måte så jeg får stilt Vcore høyere enn 1,75 V? Pcen henger seg over 2 GHz å dette begynner å irritere meg, burde kanskje ha funnet ut hvem HK som egentlig duger får jeg handlet... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Kanskje det finnes muligheter for dette i nyere bios, eller kanskje du må voltmodde ? Lenke til kommentar
nukleuz Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Hvordan voltmodder man egentlig? Jeg lurer også litt på hvorfor jeg må kjøre på auto på multiplieren (13,5x)? Hvis jeg prøver å endre multiplieren får jeg svart skjerm... Jeg har Twinmos 2100 ram, kanskje dette hjelper på problemene også??? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hvordan voltmodder man egentlig? Jeg lurer også litt på hvorfor jeg må kjøre på auto på multiplieren 13,5? Hvis jeg prøver å endre multiplieren får jeg svart skjerm... Jeg har Twinmos 2100 ram, kanskje dette hjelper på problemene også??? Du må antageligvis låse opp prossesoren for å endre MP :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå