Joffii Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Gått til innkjøp av et Steelseries 5Hv2 headset med mic. Lyden funker fint, men micen vil ikke svare. Har en barebone med innebygd lydkort fra Realtek, AC '97 Audio Kjører Windows Vista 32 bit Noen som vet hva som skal til ? har prøvd oppdatere driver og skiftet på diverse innstillinger Håper noen har peiling Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Ser ut som ikke mange har slitt med mitt problem, Prøver meg på en første og siste BUMP Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Har nøyaktig samme problem, men jeg gav litt f i det, får når jeg plugger i USB-lydkortet jeg fikk med så funker det helt fint Har prøvd en del forskjellig jeg også, så skjønner ikke helt hvorfor det ikke bare kan funke som det skal med en gang :\ Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Hehe, jeg kjøpte ikke med usb lydkort Men super heldig som jeg var hadde en kompis et sånt usb lydkort som fulgte med hans som han ikke brukte, det blei redninga mi! Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 hehe, supert Men er alt for synd at det ikke skal fungere normalt likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå