Sunset Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Traileren er utgitt: skriv hva dere synes! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 WTF!? ''Jeg heter Ariell og jeg er en engel'' Lenke til kommentar
athorb Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Virka sånn passe kleint, egentlig. De kunne da i minste funnet noen andre enn Aksel Hennie til å spille engelen. Og er det ikke en Bergman-film som heter akkurat det samme, forresten? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Through a Glass Darkly er en Bergman-film ja. Denne filmen så klein ut ja. Aksel Hennie er jeg dritt lei, som de fleste andre norske skuespillere. Liv Ullmann er jo et lyspunkt her, men vi får se. En filmatisering av en Jostein Gaarder-bok burde i seg selv være interessant, men jeg er usikker på om jeg i det hele tatt vil se denne. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Veit noen hva sangen heter, den lystige som de to jentene synger på mens de ligger på stranda? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Kiss Me av Sixpence None the Richer Om det var den du mente x_X Endret 31. august 2008 av Badering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå