Nik Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Jeg har kjørt MSN Live Messenger en god stund, men måtte reinstallere da den plutselig ikke virket. MEN; Etter å ha slettet hele Live Messanger prøver jeg å laste ned Live Messanger på nytt, men får melding om at den ikke kan installeres! Men den har jo vært på samme pc før. Jeg måtte laste ned den gamle MSN 7.5 som gikk greit. Kjører XP SP2. Hvordan får jeg lastet ned og installert MSN Live Messanger? Noe gjør tydeligvis at den ikke godtar min PC/oppsett lenger. Noen tips? Endret 31. august 2008 av Nik Lenke til kommentar
Nik Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg har kjørt MSN Live Messenger en god stund, men måtte reinstallere da den plutselig ikke virket. MEN; Etter å ha slettet hele Live Messanger prøver jeg å laste ned Live Messanger på nytt, men får melding om at den ikke kan installeres! Men den har jo vært på samme pc før. Jeg måtte laste ned den gamle MSN 7.5 som gikk greit. Kjører XP SP2. Hvordan får jeg lastet ned og installert MSN Live Messanger? Noe gjør tydeligvis at den ikke godtar min PC/oppsett lenger. Noen tips? Ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hva står det i den feilmeldinga utover at den ikke kunne installeres? Lenke til kommentar
Nik Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Hva står det i den feilmeldinga utover at den ikke kunne installeres? Jeg fikk fikset det, måtte ta ned XP SP3 først, så virket det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå