Gloms Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Når jeg kobler til ipoden så kommer den på min datamaskin, men når ituns har registrert at den er kobla til, så åpnes itunes og ipoden forsvinner fra "min datamaskin". Går det ann å få den til å vises på begge steder samtidig? Og kan jeg legge over sanger fra Ipoden til pcen? Har alle sangene på ipoden, men ikke på pcen og får inne synkronisert ipoden med biblioteket uten å gjennomrette den til fabrikkinnstillinger fordi en er synka med et annet bibliotek på en annen pc. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Bruk anapod feks istedet for itunes Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Synes itunes er greit å bruke til avspilling og sånn. Er det ikke mulig å gjøre noe av det jeg sa i første post? Og er det mulig å koble ipoden til Pcen og spille av fra den i f.eks itunes? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Ingen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Hallooooooo?!? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kan ikke svaret på dette, men kanskje det kan hjelpe med en annen emnetittel? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Synes itunes er greit å bruke til avspilling og sånn. Er det ikke mulig å gjøre noe av det jeg sa i første post? Nei. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Klart det går... Aktiver diskbruk i iTunes under oversikt på iPoden, og da skal den vises i Min Datamaskin. Musikken kan du også overføre fra iPoden til PCen din. Gjør slik i Filutforsker (Windowstast+E): Trykk på Verktøy, så Mappealternativer og under Vis huker du av for vis skjulte filer og mapper. Nå vil du se en mappe i iPoden som heter iPod_Control. I denne mappen finner du mappen Music. Her ligger det mapper med navn F00, F01 osv.... det er i disse mappene musikken ligger. Filene i Fxx-mappene har merkelige navn, men når du får dem inn i iTunes vil det være riktig navn på dem Håper dette hjelper deg. EDIT: Sticky som forklarer dette med overføring av musikk fra iPod til iTunes bedre enn meg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=540633 Endret 13. september 2008 av Duckhunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå