Gå til innhold

Program til og overføre store filer?

Pizzaen

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg og en kompiss har brukt og overføre endel store filer (1 til 10 gig) og det tar utrolig lang tid med msn... Noen som har et program der vi kan overføre store filer og som maxer linja mi på 10 mbit slik at det ikke tar hele dagen slik det gjør med msn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg og en kompis har spleisa på en ekstern harddisk som vi bare flytter frem og tilbake mellom oss :) ellers blir the å sette opp en ftp server/dc hub/lage en torrent/etc.. da får du som regel full fres

edit: det finnes også steder på nett du kan laste opp filer, ulempen er selvfølgelig at alle andre får tak i 10gb snuskporr zip fila deres :p

Endret av h0ih0i
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Du kan bruke AIM det bruker netthastigheten på fult og den begrensinger ikke hastigheten som msn gjør.

Har selv brukt dette mange ganger og den kan starte opp nedlastingen igjen ofte selvom den blir stoppet.

Aim

Edit: til h0ih0i:

Da krypterer du jo bare filen din med 256 bit AES og deler passordet med hverandre så skal det vanvittig mye til at noen klarer og knekke det.

Mvh donnieakalefty

Endret av Slettet-wtZtqAvs
Lenke til kommentar
Lag en torrent-fil, eller bruk ftp.

Har dere seriøst overført filer større enn en gb på msn? :ohmy:

Jeg blir frustrert over tiden det tar med et bilde på 500kb.

Ja, vi har det :p Derfor jeg vill ha et nytt system :p

jeg og en kompis har spleisa på en ekstern harddisk som vi bare flytter frem og tilbake mellom oss :) ellers blir the å sette opp en ftp server/dc hub/lage en torrent/etc.. da får du som regel full fres

edit: det finnes også steder på nett du kan laste opp filer, ulempen er selvfølgelig at alle andre får tak i 10gb snuskporr zip fila deres :p

Ekstern harddisk blir for tungvint og vill helst slippe og dra til han for og overføre fila. Laste opp filer på sider som dump.no eller lignende maxer ikke linja!! Upload speeden der er sånn 10 kb/s :p Så det tar år!

Du kan bruke AIM det bruker netthastigheten på fult og den begrensinger ikke hastigheten som msn gjør.

Har selv brukt dette mange ganger og den kan starte opp nedlastingen igjen ofte selvom den blir stoppet.

Aim

Edit: til h0ih0i:

Da krypterer du jo bare filen din med 256 bit AES og deler passordet med hverandre så skal det vanvittig mye til at noen klarer og knekke det.

Mvh donnieakalefty

Er ikke noe farlig i om en eller annen fyr får tak i fila egentlig...

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Bruk AIM da men det vil jo fortsatt ta en stund siden filen er så stor men med AIM så får får du ivertfall brukt hele opplastings hastigheten som oftest.

Det er ivertfall sånn hos meg når jeg har brukt det.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...