Gå til innhold

Integreringspolitikk, skille undervisning ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:p

 

Ser du VIRKELIG ikke forskjell på en liten gruppe nynazister og en verdensreligion med 1.4mrd følgere?

 

Tror du VIRKELIG at vigrid telles som en "etnisk gruppe".

 

Tror du VIRKELIG at vigrid er en verdensreligion?

 

Ja så si forskejllen da. Ikke bare kom med sprøyt.

 

Det var noen millioner nazister i sin tid også.

 

Dessuten er det ikke 1.4 millairder muslimer i verden. Dessuten er antall muslimer helt irrelevant. ISlam blir ikke mindre rasistisk av den grunn.

Lenke til kommentar

Vigrid

 

Islam

 

Det er tydelig at det skorter litt på grunnutdannelsen her. Du kan få lese deg til det.

 

___________________________________________________________________________

 

dftt.gif

 

Det var all maten du får av meg.

 

I denne konkrete saken er jeg interesert i å se hva som skjer. Reglene er ganske strenge for når klassene kan kjønnsdeles, og jeg håper dette blir reversert.

Lenke til kommentar
Vigrid

 

Islam

 

Det er tydelig at det skorter litt på grunnutdannelsen her. Du kan få lese deg til det.

 

___________________________________________________________________________

 

dftt.gif

 

Det var all maten du får av meg.

 

I denne konkrete saken er jeg interesert i å se hva som skjer. Reglene er ganske strenge for når klassene kan kjønnsdeles, og jeg håper dette blir reversert.

 

Aha du lar meg lese. Du klarer altså ikke se forskjellen selv.

 

Takk for at du endelig innrømmer at det ikke er forskjell på Vigrid og islam.

Lenke til kommentar
Jeg krever bevis for at alle Vigridere er rasister og hater jøder og andre etniske grupper! Man kan ikke si at alle Vigridere er rasister! Da blir du like rasistisk selv.

 

Dessuten sier koranen klart og tydelig av ikke-muslimer må betale mere skatt for beskyttelse og det er greit å drepe ikke-muslimer fordi da kommer du til paradise.

 

Muhammed selv drepte jo jøder i dagens Medina. Sier du at oppfinneren av islam ikke sier noe om islam?

 

Dessuten er man ikke ekte muslim hvis man ikke hater ikke-muslimer og støtter drap på ikke-muslimer.

 

'

 

Har fortsatt ikke hørt noen si forskjellen på Vigrid og islam her inne.

 

Da bør du lese litt opp rundt Vigrids idiologi og "kamp" saker. Vigrid er en ekstremist organisasjon hvor den idiologiske tankegangen baserer seg på den nazistiske idiologien. Og om du da er kjent med historie og partiet NSDAP så er du da kjent med kampsakene til Vigrid.

 

Du joiner ikke vigrid om du er jøde eller sigøyner, for å si det slik.

 

Jeg vil og at du viser kilder hvor Koranen spesifikt sier det du påstår, for det du påstår er sagt av ekstremist grupper som gjemmer seg bak Islam og mener Islam er på deres side, det står faktisk ingen ting om det om du leser i Koranen, har spurt en muslim om dette så det er jeg bænkers på.

 

Det er dog ironisk at under ditt korstog mot muslimer og islam viser du nøyaktig samme trekk som Hitler da han fordømte jødene, en total ignoranse for faktum.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg synes den offentlige skolen skal ha like regler, mens private skoler har den friheten til å innføre særregler. Så forundres jeg over de sterke følelsene som vekkes når det en sjelden gang kommer litt tøysete ønsker fra innvandrermiljøer!?

 

Såvidt jeg har fått med meg i denne tråden så er det en slags enighet om at de fleste innvandrere er passe integrert, så om noen få ikke er det, så burde ikke disse være sååå irriterende i forhold til det lave antallet.

 

:)

Lenke til kommentar
Vigrid er også en verdensreligion akkurat som islam.

 

Bullshit. Siden du er så opptatt av Vigrid burde du i det minste kikke på hjemmesiden deres. Vigrid er ikke en religion men "et etnisk/religiøst fellesskap som vil utvikle et Nordisk samfunn basert på Nordisk religion og Nordiske verdi- og kulturnormer." Det er et direkte sitat fra vigrid.net.

 

Du må huske på at Vigridere tror at Hitler var en profet og at Odin er en gud. Ikke så forskjellig ifra islam med andre ord.

 

Islam er monoteistisk, åsatroen er polyteistisk. Og Vigridere tror ikke Hitler var en profet for åsatroen, hvor har du det fra? I tillegg ville nok Hitler ha seg frabedt en slik beskrivelse siden han visstnok var ateist.

 

Dette er uansett off-topic men man må kunne påpeke åpenbare feil.

 

On-topic: Å dele opp i gutte- og jente-klasser i forbindelse med kroppsøving/svømming er vel så langt fra integrering man kan få det. Håper de går tilbake på dette og heller innfører en ordning a la det vi kan lese om i Drammen der man tillater at jentene tas ut av gym/svømming og eventuelt heller får et alternativt opplegg. Men helst ser jeg jo at de deltar på lik linje med alle andre og kanskje en dag vil innse at det å omgås det annet kjønn er helt naturlig.

Lenke til kommentar
Jeg krever bevis for at alle Vigridere er rasister og hater jøder og andre etniske grupper! Man kan ikke si at alle Vigridere er rasister! Da blir du like rasistisk selv.

 

Dessuten sier koranen klart og tydelig av ikke-muslimer må betale mere skatt for beskyttelse og det er greit å drepe ikke-muslimer fordi da kommer du til paradise.

 

Muhammed selv drepte jo jøder i dagens Medina. Sier du at oppfinneren av islam ikke sier noe om islam?

 

Dessuten er man ikke ekte muslim hvis man ikke hater ikke-muslimer og støtter drap på ikke-muslimer.

 

'

 

Har fortsatt ikke hørt noen si forskjellen på Vigrid og islam her inne.

 

Da bør du lese litt opp rundt Vigrids idiologi og "kamp" saker. Vigrid er en ekstremist organisasjon hvor den idiologiske tankegangen baserer seg på den nazistiske idiologien. Og om du da er kjent med historie og partiet NSDAP så er du da kjent med kampsakene til Vigrid.

 

Du joiner ikke vigrid om du er jøde eller sigøyner, for å si det slik.

 

Jeg vil og at du viser kilder hvor Koranen spesifikt sier det du påstår, for det du påstår er sagt av ekstremist grupper som gjemmer seg bak Islam og mener Islam er på deres side, det står faktisk ingen ting om det om du leser i Koranen, har spurt en muslim om dette så det er jeg bænkers på.

 

Det er dog ironisk at under ditt korstog mot muslimer og islam viser du nøyaktig samme trekk som Hitler da han fordømte jødene, en total ignoranse for faktum.

 

 

Qur'an:9:88 "The Messenger and those who believe with him, strive hard and fight with their wealth and lives in Allah's Cause."

Qur'an:9:5 "Fight and kill the disbelievers wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and ambush them using every stratagem of war."

Qur'an:9:112 "The Believers fight in Allah's Cause, they slay and are slain, kill and are killed."

Qur'an:9:29 "Fight those who do not believe until they all surrender, paying the protective tax in submission."

Ishaq:325 "Muslims, fight in Allah's Cause. Stand firm and you will prosper. Help the Prophet, obey him, give him your allegiance, and your religion will be victorious."

Qur'an:8:39 "Fight them until all opposition ends and all submit to Allah."

Qur'an:8:39 "So fight them until there is no more Fitnah (disbelief [non-Muslims]) and all submit to the religion of Allah alone (in the whole world)."

Ishaq:324 "He said, 'Fight them so that there is no more rebellion, and religion, all of it, is for Allah only. Allah must have no rivals.'"

Qur'an:9:14 "Fight them and Allah will punish them by your hands, lay them low, and cover them with shame. He will help you over them."

Ishaq:300 "I am fighting in Allah's service. This is piety and a good deed. In Allah's war I do not fear as others should. For this fighting is righteous, true, and good."

Ishaq:587 "Our onslaught will not be a weak faltering affair. We shall fight as long as we live. We will fight until you turn to Islam, humbly seeking refuge. We will fight not caring whom we meet. We will fight whether we destroy ancient holdings or newly gotten gains. We have mutilated every opponent. We have driven them violently before us at the command of Allah and Islam. We will fight until our religion is established. And we will plunder them, for they must suffer disgrace."

Qur'an:8:65 "O Prophet, urge the faithful to fight. If there are twenty among you with determination they will vanquish two hundred; if there are a hundred then they will slaughter a thousand unbelievers, for the infidels are a people devoid of understanding."

Ishaq:326 "Prophet exhort the believers to fight. If there are twenty good fighters they will defeat two hundred for they are a senseless people. They do not fight with good intentions nor for truth."

Bukhari:V4B52N63 "A man whose face was covered with an iron mask came to the Prophet and said, 'Allah's Apostle! Shall I fight or embrace Islam first?' The Prophet said, 'Embrace Islam first and then fight.' So he embraced Islam, and was martyred. Allah's Apostle said, 'A Little work, but a great reward.'"

Bukhari:V4B53N386 "Our Prophet, the Messenger of our Lord, ordered us to fight you till you worship Allah alone or pay us the Jizyah tribute tax in submission. Our Prophet has informed us that our Lord says: 'Whoever amongst us is killed as a martyr shall go to Paradise to lead such a luxurious life as he has never seen, and whoever survives shall become your master.'"

 

 

Her ser du at islam er like mye en høyreekstrem nazi ideologi som Vigrid.

 

Dessuten er det islam som ligner på nazismen og ikke jeg.

 

De eneste landene der jøder fortsatt blir forfulgt er jo tross alt muslimske land med demokratiskt valgte ledere.

 

 

Bullshit. Siden du er så opptatt av Vigrid burde du i det minste kikke på hjemmesiden deres. Vigrid er ikke en religion men "et etnisk/religiøst fellesskap som vil utvikle et Nordisk samfunn basert på Nordisk religion og Nordiske verdi- og kulturnormer." Det er et direkte sitat fra vigrid.net.

----------

Fortsatt ikke motbevist at Vigrid er en religion. Dessuten er ikke Vigrid.net representativt for Vigrid.

 

Eller skal jeg si at koranen har noe med muslimer å gjøre også?

Lenke til kommentar
Først var det jødene, så var det de svarte og nå er det muslimene.

 

Her blander du litt historie som ikke passer sammen. I norge var det først jødene og nå er det muslimene. I USA var det først de svarte og nå er det ingen.

 

Sannsynligvis har du rett med poenget i uttaelsen din. Hvis noen folk er med på å forverre et land etter beboerenes øyne og forandre deres kultur vil folk hate dem. Dette gjorde faktisk jødene når de kom til steder, men vi må også huske på at det var mye mer "lovlig" å være rasist på den tiden. Forskjellen er at muslimer har et sted å dra til om de ikke liker kulturen våres, men det hadde ikke jødene.

 

Hva mnener du? Mener du at vi skal bygge opp enda mer hat, forverre økonomien og få større sosiale skiller ved å ta inn flere innvandre, eller skal vi si stopp og gjøre innvandre til noe positivt. Du trenger ikke å kjempe ned "rasister", fordi det eneste du får til er å forverre problemet.

Lenke til kommentar
Vigrid er også en verdensreligion akkurat som islam.

På hvilken måte er en gjeng rasistiske nasjonalister en verdensreligion?

 

Du må huske på at Vigridere tror at Hitler var en profet og at Odin er en gud. Ikke så forskjellig ifra islam med andre ord.

Gjør de? For meg virker dette med Odin og Hitler som en dårlig unnskyldning for å ha noe å trekke til seg einstøinger som er lett å hjernevaske.

 

Å kalle alle Vigridere nazister blir bare helt galt og stein rasistiskt imot en etnisk gruppe.

Alle vigridere er ikke nazister. Men de er rasister og fanatikere. De er ikke en egen etnisk gruppe. Hvordan man kan kalle konstatering av faktum for rasisme er for meg uforståelig. Ser du ikke hvor hyklerisk du er når du tydelig vis er allergisk mot å diskutere saklig problematikker angående innvandring og islam (fordi det er virkelig promblemer som trengs å diskuteres), mens når folk kaller en rasistisk organisasjon som bare sprer hat for det den er, så begynner du å whine om rasisme?

Lenke til kommentar

På hvilken måte er en gjeng rasistiske nasjonalister en verdensreligion?

----------------

Vigrid er religionen. Nå snakker du om noen ekstreme tilhengere som har tolket Vigrid helt feil.

 

 

 

Gjør de? For meg virker dette med Odin og Hitler som en dårlig unnskyldning for å ha noe å trekke til seg einstøinger som er lett å hjernevaske.

-----------------

Akkurat som muslimene.

 

 

 

 

Alle vigridere er ikke nazister. Men de er rasister og fanatikere. De er ikke en egen etnisk gruppe. Hvordan man kan kalle konstatering av faktum for rasisme er for meg uforståelig. Ser du ikke hvor hyklerisk du er når du tydelig vis er allergisk mot å diskutere saklig problematikker angående innvandring og islam (fordi det er virkelig promblemer som trengs å diskuteres), mens når folk kaller en rasistisk organisasjon som bare sprer hat for det den er, så begynner du å whine om rasisme?

---------------------

Vigrid er og blir en rleigion som må respekteres på lik linje med islam. Ikke alle vigridere er fanatikere. Du snakker om de få fanatikerene i Vigrid som har tolket feil.

Lenke til kommentar
Du har absolutt null peiling på hva du snakker om?

 

Tror nok jeg følger alinoes oppfrodring.

Ingen argumenter med andre ord.

 

Hva gjør du da her?

 

Retter opp i dine feilaktige påstander. Forhåpentligvis skjønner andre det.

 

Det eneste som er feil her er det du kommer med. Du klarer ikke engang fortelle hva som ikke stemmer.

 

Men du har fortsatt ikke kommet med noe bevis på at Vigrid og islam er forskjellige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...