kjeb Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har prøvd og instalere div ting og tang på min n95 8gb. Går det og tilbakestille telefonen til slik den var føre jeg begynte og tulle med den? Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Gjør følgende: Verktøy> verktøy> minne> valg > formater dataminne. Nå er harddisken tom. Slå deretter av telefonen. Hold inne knappene '3' '*' og 'grønn telefon'. Mens du holder alle disse tre knappene inne , slå på telefonen. Og ikke slipp knappene, men hold dem inne til telefonen spør etter hvilket land du bor i.Nå er telefonminnet slettet. Og telefonen er tilbake til original. Gjør oppmerksom på at alt blir slettet, også kontakter, om du ikke har disse lagret på sim kortet. Det finns ett enklere alternativ til å slette telefonminne og det er å trykke *#7370# i ventemodus. Telefonen vil da spørre om sikkerhetskode som er 12345 fra fabrikk. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Bekrefter *#7370# - fungerer på alle Nokia-telefoner med Symbian. Sletter alt, enkelt og greit. -s Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Bekrefter *#7370# - fungerer på alle Nokia-telefoner med Symbian. Sletter alt, enkelt og greit. -s Sletter jeg da det som fulgte med telefonen også? (nokia kart o.l) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå