stranden Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Instalere logitech sin drivere da må man være gal. Mulig de har skjerpet seg siden sist jeg intalerte driverene deres men tror aldri jeg har sett en dårigere dirver i mitt liv enn den gangen jeg instalerte logitech sin driver til tastatur og mus. helt enig... tastaturet og alle "snarveiene" funka perfekt uten at jeg trengte noen av driverne Lenke til kommentar
stranden Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Ingen som vet hvordan å få fiksa dette ?? Lenke til kommentar
stranden Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Har samme problemet med microsoft tastatur.. Husker ikke hva det heter, men det er blå ramme rundt og hvite taster osv. Det koster rundt 300.-Uanz hvis man f.eks. skal walke stille i cs, blir da knappene "shift" og "w" brukt, men hvis man samtidig skal skifte til et annet våpen eller granat så må jeg slippe en av de andre knappene før det er samarbeids villig. Dette er mildt sagt irriterende. Ikke bare når det gjelder spill. Har testa både med og uten driverne uten at jeg merka noe forskjell... Så hvis noen har løsningen, vær så snill, rop ut! akkurat slik er det med meg også... må vel kjøpe meg nytt tastatur.. det er godt å skrive på da men... Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Trenger ikke man drivere for å bruke volum knappen? Volum kanppen virker utmerket hos meg men shoping kanppen og de andre dall kanppene virker ikke (har ikke noe og si for meg siden jeg aldri bruker dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå