thomaslov Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har nettopp rotet litt rundt i garasjen, og fant 3 instrumenter for elektronikk som jeg lurer på om det er noe å få tilbake for ved salg. Instrumentene ser ut til å fungere som normalt, men jeg aner bare ikke hva de er til. Bilde av instrumentene: LEADER LFM-3610 WOW & FLUTTER METER -------------- PHILIPS - PM 5324 - RF generator - 100 kHz-110 MHz -------------- PHILIPS - PM 6455 - FM STEREO GENERATOR Finner ikke noe bilde av denne Håper noen kan svare på dette. Lenke til kommentar
thomaslov Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Ingen som vet noe? Eller som vet andre steder jeg kan spørre? Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Her kan du lese hva wow & flutter-meteret brukes til http://en.wikipedia.org/wiki/Wow_and_flutter_measurement. De to andre ser ut til å være radiosendere. Den første fra 100 kHz-110 MHz mens den andre tydeligvis sender på FM-båndet. Vanskelig å si om de er verdt noe ved evt. salg. Du kan jo prøve å legge de ut på Ebay eller finn.no for å se om du får solgt dem, skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå