Azunyan Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Heisann! Jeg hadde egentlig tenkt til å kjøpe Iphone så kom jeg over iFoen og Hi Phone(Er litt usikker om det er noe forskjell), og lurte på om hva jeg burde kjøpe. Jeg har vurdert å kjøpe fra USA, men så er det sån magisk grense greie da... Men poegnet med hele topicen hvilken phone burde jeg kjøpe og hvorfor? Hjertelig takk for hjelp:D M.V.H Jannono Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 iPhone er fra Apple, iFoen og Hi Phone er mest sannsynlig kopier fra Kina. Har du linker? Lenke til kommentar
Azunyan Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 iPhone er fra Apple, iFoen og Hi Phone er mest sannsynlig kopier fra Kina.Har du linker? Desverre har jeg ikke linker -_-' Lenke til kommentar
Azunyan Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Heisann igjen! Dette er litt sån off topic da Hvis jeg får tilsendt 3 telefoner fra et annet land av verdi til 300kr fra en privat person må jeg betale toll og moms da? Gjelder den 200kr magisk grense da? Jeg får tilsendt som gave. tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Mentalmind Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Heisann igjen! Dette er litt sån off topic da Hvis jeg får tilsendt 3 telefoner fra et annet land av verdi til 300kr fra en privat person må jeg betale toll og moms da? Gjelder den 200kr magisk grense da? Jeg får tilsendt som gave. tusen takk for alle svar Ja, du må vanligvis betale moms og toll men slipper det mest sanns. som gave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå