konduktans Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har fått ny pc(XPS630) som er grå, og den skal stå ved siden av et Antec Three Hundred-kabinett. Problemet er at Three Hundred-kabinettet er svart. Jeg vil heller ha to sølvfargede. Problemet er at jeg ikke har noen som helst anelse om hvordan det vil se ut med søvfarget Three Hundred, og det at jeg hverken har photoshop eller kunnskaper nok til å endre fargen, så må jeg be om hjelp. Har noen et bilde av et Antec Three-, Nine-, eller Twelve-Hundred kabinett som er sølvfarget? Evt. om dere klarer å finne det? Prøvde google, men fant ikke noe om det. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Will do.. Will do... Kan gjøre det i photoshop. -Trakk meg.. ble litt vanskeligere enn jeg trudde x] Endret 31. august 2008 av SLi Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Haha! Takk for at du prøvde though. Haha Klarer du å gjøre det hvitt eller? EDIT: Endret 31. august 2008 av conflict Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Tror det kunne blitt ganske sweet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå