Killer Kim Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg er en av de som fikk major crash på pc'en etter en av de siste sikkerhetsoppdateringene. Er det noen som vet hvordan en kan rette dette opp??? Er ikke mye imponert over microsoft som klarte dette. Og som ennå ikke har et emne om dette på sine hjemmesider. Er de redde for å innrømme feil, og hjelpe folk til å få rettet opp i fadesen? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Ja , det er de ! Lev opp til kallenavnet ditt og ta en tur til MS kontor Norge A/S ! Lenke til kommentar
Killer Kim Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Snart gjør jeg det, hadde ikke tatt backup av harddiskene mine Lenke til kommentar
Kheperu Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg fikk også megakrasj i XP etter oppdatering. Heldigvis har jeg multiboot m/ 98SE og 2k, så jeg får tatt backup før en evt. formatering og re-installering. Men kommer jeg til å måtte gå så drastisk til verks, eller er det noen der ute som har noen tips til hvordan jeg kan få hjelpeløse XP på beina igjen? Og hvor utbredt er egentlig dette problemet? Er det hardware-relatert? Lenke til kommentar
Kheperu Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 :oops: OK, jeg bør vel stoppe og tenke før jeg putter min frustasjon på papiret(?) neste gang. Fikk bootet XP i Safe Mode og kjørte System Restore. XP is back... For now... Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Dette bekrefter min teori.....Oppdateringene windows-update instalerer er i bunn og grunn langt ifra godt nok testet ut før de blir lansert. De virker som en hurtig oppvask for å tette igjen hull. Jeg har selv opplevd problemer med maskina etter å oppdatert med windows update, så nå holder jeg meg bare til service-packs. Dette er pakker med alle oppdateringene, som er grundig testet ut. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Maskinen min ble ustabil etter sp1, så jeg installerte den ikke. Jeg legger min lit til linux brannveggen og sikkre browsere. Links er undervurdert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå