hifiking Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg fikk endelig tid til litt benching. DICE fikk jeg ikke tak i, men min trofaste fasekjøler hadde jeg. Først ut var et 8800GTX på fase, men med luftkjølt CPU og ingen vmod var det ikke noe å rope hurra for. Men noen minusgrader fikk jeg på kortet. Så med det unagjort flyttet jeg fasen over på en E8600 og to 8800GTX i SLI. Det er det tydelighvis ikke så mange som har gjort i det siste, for i AQ3 grusa jeg den forrige WR'n. Til slutt viste det seg at fasen ikke satt skikkelig på CPU'n, men jeg skal lage en ny festeannordning senere. Neste på listen var et 280GTX, vmod, men fortsatt på luft, så var ingen grunn til å gi den noe mer spenning. Men i AQ3 fikk jeg da noen poeng. Men så til kveldens høydepunkt, 280GTX SLI. Fortsatt begge gpu på luft og CPU på fase. 01 03 Aq3 Så til slutt, min lille casemod. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Gode resultater og fete bilder Ergo alt man kan øsnke seg i en overklokkingstråd Ser ut som du hadde en smertefri benchsession Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Fet score, fete bilder Sånn skal det gjøres, gratulerer Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Takk, det startet litt labert for CPU'n sin del, men litt biostweaking og det løsnet. Satt fast på 4.275 en stund. Tro det eller ei med en E8600. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 nice, mate Da får vi bare glede oss til helga da, håpe på at tørrisen ramler inn Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Virkelig pent dette her Hifiking! Har du gjort veldig mye med OSet ditt her? Likte 03 scoren din, men burde vel kanskje være enda litt mer å hente der?? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Første gang jeg får over 52k i 03, hater 03 på det inderligste, aldri klart noen gode scores. Men hoppet i taket av glede med den scoren, så jeg tweaket ikke noe mer. Men med litt bedre lod (stod på 4.8)og andre rivatuner tweaks burde det være mulig å få den litt høyere. OSet er kun XP med 18 prosesser, ikke gjort noe mer enn å skru av alt i oppstarten (untatt nvidia), classic theme og noen andre småting. Endret 1. september 2008 av hifiking Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Første gang jeg får over 52k i 03, hater 03 på det inderligste, aldri klart noen gode scores. Men hoppet i taket av glede med den scoren, så jeg tweaket ikke noe mer. Men med litt bedre lod (stod på 4.8)og andre rivatuner tweaks burde det være mulig å få den litt høyere. OSet er kun XP med 18 prosesser, ikke gjort noe mer enn å skru av alt i oppstarten (untatt nvidia), classic theme og noen andre småting. Burde være litt å hente da ja, er sikkert litt å hente på å kjøre høyere lod og. Har pleid å kjøre veldig høy lod i 03, men det er jo lenge siden jeg har benchet noe ny hw så kan jo være det ikke hjelper så mye som det pleide før. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Grattis, syntes jeg så navnet ditt på hwbot Lenke til kommentar
Komadyret Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Et godt stykke arbeid hifiking Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Sykt fett Hifiking. Digger at du gang på gang klarer å komme med WRer selv med ganske "dårlig" kjøling. Hva slags temp holder fasen under load? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Takk. Vet ikke helt hva tempen ligger på, men på slutten lå CPU'n rundt -5 i bios, så en og annen plussgrad var det vel under load. Men da jeg tok av fasen så jeg at kjølepastaen kun hadde kontakt på den ene siden, så i dag har jeg laget meg et fjærbelaset system som skal forhindre dette. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 redningen, hifiking!! som alltid varter du opp med fine bilder, god lesning og BRA scores! thumbsup!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Aaahhh!! Enda en kvalitetstråd fra Hifiking. Meget bra resultater. Likte resultatet i 3DMark01 spesielt. En nostalgisk bench som aldri går av moten (håper jeg). Endret 2. september 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 På tide noe skjedde her, har ikke sjekket dette underforumet på et par uker har jeg på følelsen av WR med fase som ikke sitter ordentlig Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nydelig hifiking. Men ingen superpi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå