hvo91 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Hei, jeg har et problem med ps3en min den står å går etter "sony computer entertainment presents" den kommer aldri til loginen hva skal jeg gjøre? Endret 31. august 2008 av Hvo91 Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Hei, jeg har et problem med ps3en min den står å går etter "sony computer entertainment presents" den kommer aldri til loginen hva skal jeg gjøre? Hva mener du? Når du prøver å starte selve konsollen, eller når du prøver å starte et spill? Hvis du mener spill, prøv å trekk ut alt av usb dingser du har tilkoblet maskinen før du starter spillet. Hvis du mener selve konsollen, prøv å hold inne på-knappen til det kommer et lite bip, for å resette maskininstillingene. Endret 31. august 2008 av XDamage Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Takk det funket damage jeg var stuck på den bølgen før jeg kom til menyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå