Mann20 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hei! Jeg er femten år og synes tennis er veldig artig. Spilt det et par ganger da jeg gjorde merkbar framgang. Bare så det er sagt blir dette kun en hobby, ikke noe ordentlige kamper og arrangerte greier. Nå når jeg skal kjøpe en tennisracket er jeg bare usikker på hvilken. De merkene jeg har sett på er Prince, Wilson og Head. Noe som ambefales eller ikke? Noe annet som gjør meg usikker er at det er konkurranseracket og "nybegynnerracket." Jeg vil ha en racket som gjør at jeg kan spille skikkelig, til tross for at jeg er nybegynner. Når jeg gjør framgang vil jeg ikke kjøpe en ny racket, og er usikker på hva det innebærer i nybegynnerracket. Prisklassen jeg har sett på er alt fra 500-1000, kanskje litt over 1000. Om noen har linker til et par racketer (?) som anbefales er det ikke annet en bra. Jeg setter pris på alle svar. Mvh. Eirik :-) Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Ingen ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå