veggis73 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Er ikke helt sikker, men har lest at PES har skaffet lisensen til Champions League. Plutselig ble spillet litt mer fristende. Men Fifa09 skaffes uansett, men begge skal testes nøye.. Stemmer det at PES nå har overtatt Champions League. Sikkert derfor ikke EA har gitt ut ett CL-spill på noen år Blir spennende å se om Konami har fått unna all laggen. Har hørt veeeldig mye rart om PES i år, både positivt og negativt. Men det ser ihvertfall bra ut, på de få videoene jeg har sett. Blir vel til at man skaffer seg både FIFA og PES...Men da skal ihvertfall laggen være fjernet fra PES før det anskaffes!!! Time will show!!! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 For meg er det bare et fotballspill som trengs, og det er PES. Er jo milesvis forran FIFA når det gjelder gameplay. Ingen kan være uenig i det, for hadde det vært likt hadde jo PES blitt grust av FIFA pga lisensene! Er en grunn til at folk kjøper PES, selv om Mertesacker heter Messenger... Lenke til kommentar
veggis73 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 For meg er det bare et fotballspill som trengs, og det er PES.Er jo milesvis forran FIFA når det gjelder gameplay. Ingen kan være uenig i det, for hadde det vært likt hadde jo PES blitt grust av FIFA pga lisensene! Er en grunn til at folk kjøper PES, selv om Mertesacker heter Messenger... Hmm, vet ikke om jeg er helt enig i det. Jeg selv har spilt både FIFA og PES siden begge nær sagt kom ut, og kan nok være enig at gameplayet på PES var bedre på PES før, men i de senere årene har FIFA kommet nærmere og nærmere PES. Og når Konami skyter seg selv i foten med å gi ut PES 2008 (lagging online), og FIFA bare blir bedre og bedre på gameplayet og null lagg online, så sier det seg selv hva folk velger etterhvert... Dessuten er det dette med lisensene da. Nå har PES 2009 fått CL-lisensen, og det er jo vel og bra. Men for en som meg, som har lag som sannsynligvis ikke kommer med på noe PES-spill (se mitt bilde.. ), som favoritt-lag, blir valget enkelt. Men jeg skal i år, som i fjor, gi PES sjansen. Jeg kjøpte begge i fjor også, men siden jeg spiller mest online, og foretrekker å spille lagg-fritt, så var valget enkelt på hvilket jeg skulle spille mest!!! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Hm, ja det laget kommer nok aldri på PES:P Synd for deg at pekefingern havna på det laget når du var 7 med bind for øya, og hadde de engelske tabellene forran deg... Anyways, PES 2008 var en skuffelse ja, men det er fortsatt et bra spill. Spiller det stort sett hver dag. Laggen online er der, men ikke SÅ ille som alle vil ha det til. Spiller selv in en nettliga, og det funker greit når alle er fra Norge. Men selvsagt så er serverne til EA og selve online modusene på FIFA, langt bedre enn på PES. Gameplaymessig synes jeg at Fifa har hatt framgang, men at det fortsatt er et stykke igjen. Det var hvertfal sånn at når jeg spilte 08 så tenkte jeg " Joa, mye bedre enn 07, men det er fortsatt FIFA", hvis du skjønner hva jeg mener. Synes bare PES er så mye mer realistisk og uforutsigbart. Men skal ikke se bort ifra at Fifa 09 blir en reell motstander til PES 09. However, jeg både tror og håper at PES 09 blir det PES spillet vi Pesfans har ventet på. Endret 7. september 2008 av jente_12 Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Er jo milesvis forran FIFA når det gjelder gameplay. Jeg vet ikke når du sist spilte FIFA, men det var kanskje tilfellet tidligere. Per nå vil jeg ikke påstå at PES er særlig foran FIFA på det feltet - om i det heletatt - lenger. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Er jo milesvis forran FIFA når det gjelder gameplay. Jeg vet ikke når du sist spilte FIFA, men det var kanskje tilfellet tidligere. Per nå vil jeg ikke påstå at PES er særlig foran FIFA på det feltet - om i det heletatt - lenger. lol? Jeje, smaken er som baken... Lenke til kommentar
veggis73 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Hm, ja det laget kommer nok aldri på PES:P Synd for deg at pekefingern havna på det laget når du var 7 med bind for øya, og hadde de engelske tabellene forran deg... Anyways, PES 2008 var en skuffelse ja, men det er fortsatt et bra spill. Spiller det stort sett hver dag. Laggen online er der, men ikke SÅ ille som alle vil ha det til. Spiller selv in en nettliga, og det funker greit når alle er fra Norge. Men selvsagt så er serverne til EA og selve online modusene på FIFA, langt bedre enn på PES. Gameplaymessig synes jeg at Fifa har hatt framgang, men at det fortsatt er et stykke igjen. Det var hvertfal sånn at når jeg spilte 08 så tenkte jeg " Joa, mye bedre enn 07, men det er fortsatt FIFA", hvis du skjønner hva jeg mener. Synes bare PES er så mye mer realistisk og uforutsigbart. Men skal ikke se bort ifra at Fifa 09 blir en reell motstander til PES 09. However, jeg både tror og håper at PES 09 blir det PES spillet vi Pesfans har ventet på. For det første: Norsk nettliga, uten lagg??? Javel!!! Jeg har selv vært med i en liga, hvor det bare var norske og BARE lagget!! Er den LAN-basert den ligaen der da? Og for det andre; PES er ett greit spill offline, men når jeg personlig å foretrekke å spille online, så er det få alternativer til FIFA altså! Men som du sier, smaken er som baken. Og takk gud for det!!! Dessuten har dette utviklet seg til en ren FIFA vs PES-duell, noe det i utgangspunktet ikke er! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nei nei, det er Onlineliga! 15 min matcher til og med. Går for det meste bra, så lenge ingen laster ned noe. Men sant, skal slutte å diskutere;) Lenke til kommentar
veggis73 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Nei nei, det er Onlineliga! 15 min matcher til og med. Går for det meste bra, så lenge ingen laster ned noe. Men sant, skal slutte å diskutere;) Går sikkert greit å diskutere det, men da bør man kanskje opprette en egen FIFAvs PES-tråd.... Har du noen link til den ligaen? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nei nei, det er Onlineliga! 15 min matcher til og med. Går for det meste bra, så lenge ingen laster ned noe. Men sant, skal slutte å diskutere;) Går sikkert greit å diskutere det, men da bør man kanskje opprette en egen FIFAvs PES-tråd.... Har du noen link til den ligaen? www.pesnorge.net Norges største PESforum. I Xbox 360 ligaen er det første divisjon, og elite. PS3 har en rekke divsijoner. Arangeres også mange turneringer, og det er også arangert Offisielt NM i Trondheim 20 september, hvor vinneren får være med i EM i Spania NM spilles på PS3 Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 typisk at pan vision playground er på akkurat denne dagen! men EA skulle dit og. BEST FOR DEM AT DET ER FIFA DEMO DER! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Laster end demo nå, og jeg gleder meg å prøve det...er alltid fan av fifa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå