knutby Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kom akkurat på en genial ide for en kort ferie. Men trenger noen objektive tanker om planen og om det er noe jeg ikke har tenkt på. Ta fly til Berlin, sjekke inn en natt på hostel, lempe fra seg bagasjen og komme seg ut på byen. Dagen etter plukker jeg opp en leiebil og kjører til Munich, booker inn en natt på hostel og så bærer det ut på byen. Oppskriften repeteres så lenge man orker. Berlin-Munich-Venezia-Roma-Monaco-Lyon-Paris-Amsterdam Alle stedene ligger ca.5t fra hverandre. dette er jo ikke noe problem å kjøre på en dag. Selv om jeg bare er 22 er det mulig å få tak i biler, samt at man bare må huske på å ikke drikke seg dritings dagen før. Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kom akkurat på en genial ide for en kort ferie. Men trenger noen objektive tanker om planen og om det er noe jeg ikke har tenkt på. Ta fly til Berlin, sjekke inn en natt på hostel, lempe fra seg bagasjen og komme seg ut på byen. Dagen etter plukker jeg opp en leiebil og kjører til Munich, booker inn en natt på hostel og så bærer det ut på byen. Oppskriften repeteres så lenge man orker. Berlin-Munich-Venezia-Roma-Monaco-Lyon-Paris-Amsterdam Alle stedene ligger ca.5t fra hverandre. dette er jo ikke noe problem å kjøre på en dag. Selv om jeg bare er 22 er det mulig å få tak i biler, samt at man bare må huske på å ikke drikke seg dritings dagen før. Barferie og så unngår du de britiske øyer?? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg ville anbefalt deg å ta toget istedenfor. Man slipper stresset med å leie, finne frem og kjøre når man er sliten. Du kan alltids kjøpe en interrail billett hvis du sparer penger på det. Endret 4. september 2008 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå