Gå til innhold

Er jeg alene om å ha merklige "venner"(wannabe1337


bjaa

Anbefalte innlegg

Ikke bland guttevennene dine inn i dette...  :lol:

 

:o Du vil gjerne ha date med dem og vil ikke dele de med noen andre? Det kan jeg ordne :D . Bare en send meg en PM så tar vi det derfra.

Vet ikke helt om vi liker denne homo pimpingen til DMPoWer! :D

 

Ellers så har jeg ingen venner som driver noe særlig med pc, noen henger med på litt laning med sine p3 og da blir det helst til RA2 og HL mods.

 

Noen av de er også helt motbydelige å lane sammen med, "HJELP, HJELP, det funker ikke!!!!!!" Så må jeg drive å feilsøke å fikse i flere timer ofte.

Vanligvis er det bare teite saker som jeg finner ut av fort, slik som;

Problem: "Jeg finner ikke dere andre på nettverket"

Årsak: Slettet driverne til nettverkskortet..

 

Høre på selvutnevnte eksperter diskutere data er ofte veldig morro, noen folk har ikke den; "Jeg vet ikke så mye om dette, så jeg tror jeg tar det litt rolig så jeg ikke driter meg ut greia"

 

Vil tippe det er flere enn meg som er ganske lei av alle mulige venner, lærere og andre bekjente som er helt skråsikre på et eller annet teit og står å absolutt ikke vil gi seg? Jeg bare nikker og smiler nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
pc_master på forumet her er en artig skrue:

[...]

NGT har visstnok sperrat all form for FTP, så det er umulig å kjøre eller aksessere FTP's om du har NGT.

 

Ahh. Så det er derfor pre axxen min er denied. (hehe)

 

Apropos artige skruer på forumet (og ikke-|_33+}{3+), så seiler vel WLAN med alias, googlerietellerannet og Viva/Gjest_ opp som klare kandiater til skrueprisen, dog i andre kategorier.

Lenke til kommentar
han svarer då "du må aldri brenne fortare enn 20x, då går det utover kvaliteten.."

 

Han er ikke så dum han nei.

 

Send meg adr til "bård" på PM så skal jeg sende over noen svære neger homoer som kan voldta ham i noen dager  :lol:

 

Pulp Fiction?

"I'll send over some junkie niggers with a blowtorch and a pair of pliers."

 

 

BTW: IT ansvarlig på skolen min (VGS) tror at mirc står for "Microsoft Internet reley chat". Det er ikke et så bra eksempel, men karen kan mindre om data generelt enn gjennomsnittet av elevene hans. Lærlingene hans hadde utklasert han i alle kategorier.

 

Det er også et par morsomme historier med han. En gang kom han inn på et datarom i midttimen, og da satt en som gikk i klassen min og drakk på en flaske med saft. IT ansvarlig gikk mot han bakfra, plukket opp saftflasken, åpnet den og heldte all saften over han. Dette fordi det er ikke lov å spise/drikke ved maskinene. Siden det har vi kallet han som fikk saften over seg for "saftgutten".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Pulp Fiction?

"I'll send over some junkie niggers with a blowtorch and a pair of pliers."

 

:woot:

 

Endelig noen som faktisk tok den. Trodde ikke det siden jeg formulerte det litt annerledes

 

Two thumbs up JohndoeMAKT

Lenke til kommentar
Ja, stemmer ikke det med å brenne 20x hastighet? Synes å huske å ha lest det ett eller annet sted... ?

 

Nei, ikke helt. Men plateprodusentene skimper gjerne på dyemengden for at det skal gå an å brenne forbannet fort. Det er ikke en god ting.

Lenke til kommentar

Haha, denna må dere høre:

 

Jeg kjenner en kis i klassen. (Slettes ingen venn!) Han hadde nettopp fått seg CS og ville spille på internet. Så etter noen uker spørte han hvorfor ALLE han spilte med var i [P*D] klanen :lol: Han har spilt med Bot'er i uker og trodde han spilte på nettet !! LOOOOOL !

 

:woot: Lenge leve ibesille mennesker :woot:

Lenke til kommentar

Ja, de fleste n00bs trur at hardisken er kabinettet...når skal de lære?

 

jeg var visst ikke alene om å kjenne til sånne wannabe 1337's som feks. bård, hehe....

 

 

ps. bård har vist fått urlen til denne posten....lol....men klarer han å komme seg inn på den a tru? :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...