Gå til innhold

Er jeg alene om å ha merklige "venner"(wannabe1337


bjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
Jeg har en i klassen som bruker å barbere leggene :grumpy:

 

Driver han med sykling,stuping eller svømming?

 

Det er vanlig å være "hårløs" hvis du driver med en av disse aktivitene her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Ingen av de aktivitetene nei, men han brukte å spille håndball :shrug:

 

Kan ha vært en av grunnene det da. Er mye knall og fall i håndball. Kunne du ikke spurt han om hvorfor han gjør det? Det er det lettteste :yes:

Lenke til kommentar
Ingen av de aktivitetene nei, men han brukte å spille håndball :shrug:

 

Kan ha vært en av grunnene det da. Er mye knall og fall i håndball. Kunne du ikke spurt han om hvorfor han gjør det? Det er det lettteste :yes:

 

det er iallfall en god del bruk av sportsteip i den idretten..og til alle dere som aldri har prøvd så kan dere teipe et par runder rundt beinet deres for så å rive det av...alt av hår på leggen blir med !! :smile: (og da er det kjekt å ikke ha noe hår i veien :)

 

molly

Lenke til kommentar
Ingen av de aktivitetene nei, men han brukte å spille håndball :shrug:

 

Kan ha vært en av grunnene det da. Er mye knall og fall i håndball. Kunne du ikke spurt han om hvorfor han gjør det? Det er det lettteste :yes:

 

det er iallfall en god del bruk av sportsteip i den idretten..og til alle dere som aldri har prøvd så kan dere teipe et par runder rundt beinet deres for så å rive det av...alt av hår på leggen blir med !! :smile: (og da er det kjekt å ikke ha noe hår i veien :)

 

molly

 

et annet alternativ.. er at han liker gutter.. og at han er den feminine jenta i forholdet. :)

Lenke til kommentar
Ingen av de aktivitetene nei, men han brukte å spille håndball :shrug:

 

Kan ha vært en av grunnene det da. Er mye knall og fall i håndball. Kunne du ikke spurt han om hvorfor han gjør det? Det er det lettteste :yes:

 

det er iallfall en god del bruk av sportsteip i den idretten..og til alle dere som aldri har prøvd så kan dere teipe et par runder rundt beinet deres for så å rive det av...alt av hår på leggen blir med !! :smile: (og da er det kjekt å ikke ha noe hår i veien :)

 

molly

 

teip rundt leggene er det ikke mange som kan ha bruk for da men..

Lenke til kommentar
teip rundt leggene er det ikke mange som kan ha bruk for da men..

 

Nei, men rundt knær og ankler...(evt. fastteiping av div. isposer osv. på legger..) og når man teiper knær og ankler kommer man vel etter min erfaring fort i kontakt med leggene også..siden de befinner seg rett under kneet og rett over ankelen...

 

molly

Lenke til kommentar
Ingen av de aktivitetene nei, men han brukte å spille håndball  :shrug:

 

Kan ha vært en av grunnene det da. Er mye knall og fall i håndball. Kunne du ikke spurt han om hvorfor han gjør det? Det er det lettteste :yes:

 

det er iallfall en god del bruk av sportsteip i den idretten..og til alle dere som aldri har prøvd så kan dere teipe et par runder rundt beinet deres for så å rive det av...alt av hår på leggen blir med !! :smile: (og da er det kjekt å ikke ha noe hår i veien :)

 

molly

 

teip rundt leggene er det ikke mange som kan ha bruk for da men..

 

:yes:

Lenke til kommentar

Oi, nå kom jeg på noe:

 

En venn av meg skulle lage sin egen hjemmeside og jeg lastet derfor ned WS_FTP LE for ham. Da han startet programmet og skulle lage en ny profil oppdaget han alle de andre profilene som allerede lå der, trykket på en av dem og da han ble koblet opp trodde han at han hadde hacket seg inn (på Microsoft's FTP server) :lol: .

Lenke til kommentar
Oi, nå kom jeg på noe:

 

En venn av meg skulle lage sin egen hjemmeside og jeg lastet derfor ned WS_FTP LE for ham. Da han startet programmet og skulle lage en ny profil oppdaget han alle de andre profilene som allerede lå der, trykket på en av dem og da han ble koblet opp trodde han at han hadde hacket seg inn (på Microsoft's FTP server) :lol: .

 

:lol:

Lenke til kommentar
Oi, nå kom jeg på noe:

 

En venn av meg skulle lage sin egen hjemmeside og jeg lastet derfor ned WS_FTP LE for ham. Da han startet programmet og skulle lage en ny profil oppdaget han alle de andre profilene som allerede lå der, trykket på en av dem og da han ble koblet opp trodde han at han hadde hacket seg inn (på Microsoft's FTP server) :lol: .

 

:lol: han fant alt han ville ha der og eller?

Lenke til kommentar

prata med onkelen min i dag, og han er liksom litt sånn "eg kan alvorlig masse om pc"

han hadde noke småproblem med cdbrenneren sin, og etter litt chitchat, spurte han meg kor rask min brenner var/er.. "40x" svarer eg, og han svarer då "du må aldri brenne fortare enn 20x, då går det utover kvaliteten.."

eg sa han selfølgelig imot, men han sto på sitt.. til slutt berre gav eg meg og gikk....

 

merkelig skrue han altså.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...